Eskişehir Odun Pazarı Evleri ve Gelen El İşi Hediyelerim

Hayırlı günleriniz olsun. 
Yaklaşık 2 ay önce Eskişehire gittiğimizde Odun Pazarı evlerini ziyaret ettik. Benim kuzu orada okuduğu için gidip gelmemiz eksik olmuyor. Şükür bu sefer evden çıkıp merak ettiğim Odun Pazarı evlerini görebildim. Biraz memleketim Safranboluyu anımsattı bana. Bir kaç kare resim çektim. Çok güzel ve hoş bir yer. 






Bir zamanların gözde mesleği bakırcılık.





En çok el sanatları çarşısı hoşuma gitti. İçinden çıkmak istemedim :)


Eskişehirin ünlü taşı Lüle taşından hediyelik eşyalar.


Dikiş sever makineyi her halükarda bulur ve resimler :)

Eski paralar. İnsana geçmişi hatırlatıyor.





Bunlarda gelen el emeği hediyelerim. Bu Malatya'da ki arkadaşım Hamide hanımdan.

Tülbent komşum Ayşegül'den. 


Patik ve lif kurs arkadaşım Yeter hanımdan.

El havlusu yine kurs arkadaşım Fadime'den.

Kastamonu yöresel el işi. Bağ bağlama veya bağ işi. Havlu kenarı.


Yine Kastamonu'nun yöresel taş baskı sofra bezi. Bunları Kastamonu'da ki komşum hediye getirdi.

Toplu olarak el işi selfiesi  çektim :) Çok hoş görünüyorlar. Beni düşünüp hatırlayan ve bu el emeği hediyeleri getiren arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Benim için hepsi çok değerli :)

Çekilişim hala devam ediyor. Son bir haftaya girdik. Katılmak isteyenler için link burada. 

Biliyorsunuz bir kaç gün önce elbise dikelim etkinliği düzenledim. Bütün dikiş severleri bekliyorum. 15 gün içinde etkinliği bloğunuzda, bloğunuz yoksa google+ veya facebookda da paylaşıp buraya katılıyorum demeniz yeterli.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

18 yorum:

  1. Hayırlı olsun hediyeleriniz güle güle kullanın inşallah :) Eskişehir'i bende çok merak edenlerdenim eğer gidersem ki kesinlikle bu çarşıya gitmeden dönmem gibi buralara :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim esenciğim. Allah razı olsun. Eskişehir gerçekten çok güzel bir şehir. Her ne kadar her tarafını gezemesekte. Kuzu 3 sene daha orda. Rabbim nasip ederse buna vaktimiz olur inşaAllah:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Ay Fatma ablacım resimlere bayıldım.Eskişehire gittim ama burayı gezme fırsatım olmamıştı.Bir dahakine mutlaka gideceğim.Hediyelerin çok güzel güle güle kullan.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeni isterim Şule cin . güzel bir şehir. Kuzu diyor ki, , daha birçok gezilecek yerleri varmış. İnşaALlah, hem bana hemde sana görmek nasip olur canım. Çok teşekkür ederim canım. Sevgiler

      Sil
  4. oh ne güzel fotoğraflar! incilerle dkiş makinesine bayıldım çekmecesi de var ne kullanışlıymş. :)) hediyelerinde hepsi birbirinden güzel düşünüp gönderenler sağılsun. hayırlı günlerde kullan canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Dikiş makinesi ne kullanışlı değilmi:) bayıldım ben buna:) çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun. Sevgilerimle

      Sil
  5. Çok güzel fotoğraflar.İnsanın merakı bir kat daha artıyor.Gidip görmek gerek.Hediyeleriniz ne güzel öyle.Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim fatma hanım.fotoğraflar güzel ama tabiki gidip görmek daha farklı:) sevgiler

      Sil
  6. Canım,
    fotoğraflar çok güzel, görmüş kadar oldum. Teşekkürler paylaşım için. Hediyelerini en güzel günlerde kullan, hepsi çok güzel en önemlisi hepsi el emeği göz nuru.,Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, çok sağol. Fotoğrafları beğenmene sevindim. Sevgiler canım

      Sil
  7. ESKİŞEHİRE ÇOK GİTMİŞ BİRİ OLARAK BU KARELER BENİ YİNE ORALARA GERİ GÖTÜRDÜ...SANKİ ORDAYMIŞIM GİBİ HİSSETTİMM..ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK BENDE BLOĞUMA BEKLİYORUM SİZLERİ ....SEVGİLERLE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık biz de sık sık ziyaret edeceğiz. Daha biz yarısıni bile göremedik.cok Teşekkürler yorumunuz için. Ziyaretinize geleceğim. Sevgiler

      Sil
  8. hediyelerin hepsi çok güzel canım.güzel günlerde kullanırsın inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, çok sağol. sevgilerimle

      Sil
  9. Fotolar ve hediye lerin çok güzelmiş iyi günlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  10. Fatma Hanım, harika bir gezi olmuş, kızınızın burada olduğunu bilmiyordum. Kızınız hangi Üniv. de okuyor acaba, Eskişehir'e gelirseniz tanışalım isterseniz, e-posta yazmanız yeterli olur. Sevgiler ve selamlar.

    YanıtlaSil