Yazlık Keten Spor Ceket


Hayırlı mutlu günler.
Bir geçen sene diktim yayınıyla karşınızdayım :) Önümüzdeki hafta ufukta sınav görünmediği için kız kardeşçelerimin bluzlarını kestim. Perşembe günü de okulların tatil olması süper oldu. İnşaAllah bu hafta sonuna kadar dikiş adına bir şeyler yaparım. Yok canım, durum o kadar vahim değil :) Annemin basma eteklerini diktim. Beni bu aralar krize sokan kafamızdan 3-6 yaşa uygun hikaye yazmıştık. Onun için 16 sayfaya 16 tane resim çizmem gerekiyor. Bu sınavdan da zor yahu :(  Bunun yerine bir sınava razıydım ben :)
Neyse benim okul maceralarım bitmez.
Gelelim cekete. Söylediğim gibi efenim bu ceketi geçen sene diktim. Kumaşı likralı keten. Aslında kumaşını eşim için almıştık. Ama durduk yerde kumaş gözüme hoş görünmeye başladı.
Sonra dedim canım ya, bunun rengide sana hiç gitmez biliyor musun ? Şudur budur derken adamı vazgeçirdim. Eee ne yapacaksın o zaman diye sordu? Sordu da ben çoktan bu ceketi ve daha önce yayınladığım bir pantolon kesmiştim bile burada.
Ben de : Sen merak etme. Ben bulurum bir şeyler dedim. Diktikten sonra, ben bu kumaşı bir yerden hatırlıyorum dedi durdu :))
Ceket 48 beden. Model olarak fazla değişiklik yapmadım. Kendi kumaşından kemer,dik hakim yaka önüne de küçük cepler. Bir de spor dikişlerini, daha çok kot spor dikişlerinde kullanılan iplikle çektim. Hepsi bu kadar. Bir daha ki yayında görüşmek üzere.
Allaha emanet olun. 









   2009 Burda büyük beden yaz dergisi

27 yorum:

  1. Cok guzel olmus ustalikla dikilmiş bir ceket kusuru yok masallah elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Fatmacığım, inan harika olmuş.
    Çok şık ve spor★☆★
    Muhabbetle♥♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım. çok sağol. teşekkür ederim.beğenmene sevindim.sevgiler canım

      Sil
  3. Modele dikişe söylenecek laf yok tabi de bu detaylar müthiş emek ve beceri istiyor. Maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Söylediğin kadar kusursuz değil. Cep kapaklarının spor dikişleri çok hoşuma gitmedi. Makara kalın olunca elindeki makine de sanayi olmazsa istediğin dikiş pek olmuyor

      Sil
  4. Harika olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş...Her bir detayı harika ..Elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler fatma adaşım.cok Sağol canım. Sevgilerimle

      Sil
  6. maşallah canım.aynı hazır gibi olmuş.harikaa.çok beğendim.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Allah razı olsun.beğenmene sevindim

      Sil
  7. Eşinizi vazgeçirmeniz komik olmuş:) Ama iyi ki öyle yapmışsınız çook güzel olmuş ben de çok seviyorum böyle spor tarzı ceketleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi ona yazlık ceket için almıştık.ama iyiki kendim değerlendirmişım:) yoksa içimde kalırdı:) sevgiler canım. Çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Çok iyi etmişsiniz eşinize kullanmayarak bu kumaşı. Çok güzel bir model ellerinize sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aycan hanım. Sevgilerimle:)

      Sil
  9. Fatma hanim yorumunuz icçin tesekkurler ancak yayinlarken yanlislikla sildim acemilik işte sizinde kandiliniz mübarek olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil canım. Canın sağolsun. Sevgilerimle

      Sil
  10. Bizimde materyal tasarımı dersi için ödevimiz hikaye hazırlamak yani aynı ödeve sahipmişiz. inanın zorluğunu stresini tahmin ediyorum hatta biliyorum bile diyebilirim. Gelecek haftalara yetişecek benimki de ama hala tık yok bende . Bi toparlansam koyulsam ödevimi yapmaya ne iyi olur :)
    Ceket olağanüstü çok beğendim ellerinize sağlık insanın tasarlayıp dikebilmesi ne güzel şey güle güle kullanın inşallah.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim herkes bir konu aldı. Bazı arkadaşlar öz bakım, yardımlaşma dostluk, arkadaşlık gibi. Bende okulun ilk günü konusunu hikaye olarak yazdım. Çünkü küçük oğlum birinci sınıfa başlarken baya zorluk çıkarmıştı.hadi yazmak bir derece de resim konusu baya canımı sıkıyor. Daha hala yapamadım. Bir de konusu itibariyle biraz zor. Hayvan çiçek böcek olsa neyse ne.sana da Allah kolaylık versin canım. Ceket için de çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Sevgilerimle

      Sil
  11. oldukça zor bir model canım çok profesyonel çalışmışsın maşaAllah!!! ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok zor değil canım. Biraz detaylari oyalıyor.bir de spor dikişleri.tekrardan ceketi dikmiş gibi oluyorsun:) çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle:)

      Sil
  12. Selamun aleykum ve rahmetullah.. Ablacım masaALLAHne kadar becerıklısın.. Dıkımıne hayranım. benım amcam terzı onun dıkısını cok beyenırım.sende cok becerıklısın. ALLAH nazarlardan korusun. ALLAHa emanet ol..sevgılerımle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam canım benim. Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun, güzel duaların için, övgülerin için:) sende Allaha emanet ol. Sevgilerimle

      Sil
  13. ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Çok profesyonel maşaALLAH bayıldım :) ellerinize sağlık
    Bende yeni blogger olrk beklerim : symcouture.blogspot.ro

    YanıtlaSil