Susamlı kurabiye,döner,çilekli lezzetler,Mutlu haber



Hayırlı huzurlu akşamınız olsun.
Günlerdir süren halsizliğimin sebebi ortaya çıktı. Meğer bizim sevgili gribimiz,bizi maaile ikinci kez ziyarete gelmiş :) Doğrusu kendisini hiç sevmedim ve özlemedim. Pata küte dalıverdi evimize. Mübarek bizim evi iyice yuvası belledi zahar :) Ne diyelim Rabbim bütün hastalara şifalar nasip etsin.
Mutlu haberden başlayalım. Görümcem Meloşum sürpriz bir kararla evlenmeye karar verdi. Şimdiye kadar armudun çöpüsü üzümün sapısı derken umudu kesmiştik :) Yanii gönlünün prensini buldu :)  Vede mutluluğa giden yolda ilk adımı atıp nişanlandı. Buradan kendisine ömüür boyu mutluluklar diliyorum. İnşaAllah düğün mayıs sonu olacak. Tabii darısı ailedeki diğer bekarların ve tüm yuva kurmak isteyenlerin başına.









Döner sevgili Hanifenin bloğundan. Biz çok sevdik. Sık yapılacaklar listesinde yerini aldı. Gerçekten çok lezzetliydi. Denemenizi tavsiye ederim. Tarif  burada.





Kurabiyenin tarifini sevgili blog arkadaşım bülbülün yerinden aldım. Bülbülüm nefis nefisti canım. Denedikten sonra bir kaç defa yine yaptım. Bir de bereketli. Bu ölçülerden iki tepsiye yakın çıkıyor. Okula da yapmıştım. Arkadaşlar bayıldı :) Tarifi için burdan.



Bunlarda malum çilek çıktı artık. Tıpkı geçen sene olduğu gibi çilek ile aşkımız başladı. Benim küçük oğluşum çileği her pastanın tatlının içinde görmek istiyor :) Ana tarif Asyadan esintiler sevgili Şule' ye ait. Ben rulo pasta şeklinde yaptım. Kremasını da fazla yapıp,kakaolu bisküvili pastaya da yetirdim. Şimdi çocuklar ikinci pastayı dört gözle bekliyor. Tarife buradan ulaşın.



Bu lezzette kız kardeşten. Kuru patlıcan dolma. Görüntü nefis. Aslında bir de ben yapayım özledim kendilerini :)
Yuvanızdan huzur sofranızdan bereket eksik olmasın. Rabbim olmayanlara bunlardan kat be kat fazlasını versin. Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

Bloğumun ikinci yılı nedeniyle bir kaç gün önce çekiliş düzenledim. Katılmak isteyenler alttaki linkten ulaşın.
http://dikisdunyasi.blogspot.com/2014/04/blogumun-2-yas-cekilisi.html

10 yorum:

  1. canım çok çok geçmiş olsun :(bu seneki grip beni es geçti diye sevinirken malesef iki gündür kırgınlık ve baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum neyse rabbim herkese acil şifalar versin
    nişanınız da hayırlı olsun allahım tamamına erdirsin sevgiyler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiyor es geçermi .her halükarda yakalıyor hemen. Canım sana da acil şifalar diliyorum. İnşaAllah tez atlatırsın. Çok teşekkür ederim ınşaAllah.bizim dileğimizde o yönde.sevgiler canım

      Sil
  2. Allah şifalar versin tez zamanda atlatırsınız inşallah.Rabbim mutlu mesut etsin inşallah.Allah tamamına erdirsin.Ooo maşallah neler yapmışsın öyle.Tüm tarifler birbirinden güzel.Benim pasta tarifini görünce çok sevindim.Ben de onu arada rolo yaparım çok güzel olur.Hatta rulo olanı bloktan değil de face den vermiştim.Ama çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Öpüyorum.a.e.o. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şulecim.mübarek bir yakaladımı tez bırakmıyor. İnşaAllah tamamına erdirir. Döner ve kurabiyeyi önceden yaptım ama pastalar yeni. Gerçekten çok lezzetliydi. Artık aklıma geldikçe yaparım. Çok sağol canım. Allah razı olsun. Sevgilerimle

      Sil
  3. öncelikle görümcenize hayırlı uğurlu olsun.. Allah geçim versin inşallah.. grip bu yıl bana da uğradı sıklıkla.. tam iyileşiyorum deren tekrarlıyor.. yaza az kaldı kurtulacağız inşallah. kurabiyeler müthiş görünüyor.. ellerinize sağlık.. çekilişi de bir kaç gün sonra paylaşacağım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emine hanım. Allah razı olsun. İnşaAllah bizimde dileğimiz o. Aynen şükür olsun, bu sene griple başımız dertte.bu sene bizi zorladı biraz. Geçiyor gibi oluyor, hoop tekrar yakalıyor. Rabbim bundan kötü etmesin. Sevgilerimle

      Sil
  4. çok geçmişler olsun geçer gider inşalllah
    Allah mesut etsin .benimde arkadaşlarım var Allah onlara da hayırlı kısmetler versin
    ama sabah sabah olmadı onca tadlar insan hepsini de bir seferde paylaşmaz ki yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sebahat. Sağol canım. İnşaAllah dileyen herkese nasip etsin bu mutluluğu. Paylaşayım da belki yapmak isteyenlere bir fikir olur dedim:)daha var birkaç tane daha hepsini paylaşmadım canıım:) sevgilerimle

      Sil
  5. Allah tamamına erdirsin, mutlu olsunlar inşallah.. Size de sağlıklı günler diliyorum Fatma hanım..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun iyileştiniz umarım.
    Genç kızımıza da daimi mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil