Elbise dikelim etkinliği yapalım mı ? :)

Hayırlı günleriniz olsun. Elbise dikelim etkinliği yapalım mı kızlar ?  Şöylee uçuş uçuş malum yaz geliyor :)  Dün dolabı düzenlerken geçen seneden kalma yarım elbisemi buldum. Elbise iki parçadan oluşuyordu. Ama alt parçasının kumaşı biraz kalındı sökmüştüm ve başka bir elbisede kullanmıştım. Elbiseyi daha önce yayınlamıştım burada. Etkinlikler bu konuda iyi oluyor. İnsan dikmeye kendini mecbur hissediyor. Ben dikiş dersinin manto dikelim etkinliğine katılmıştım. Önümüzdeki beş sene dikemeyeceğim mantoyu 15 günde hallettim :)  Kanepenin altında büyük bir yer açıldı. Etkinlik mantoma buradan bakabilirsiniz.
Tekrardan dikiş dersi pantolon etkinliği düzenledi. Ona da katıldım.
Bir de elbise dikelim diyorum. Ben de bu sayede yarım kalan elbisemi aradan çıkarabilirim. Belki bir tane de sıfırdan dikerim.
Katılmak isteyenler alttaki resimle birlikte bloglarında paylaşsınlar. Mayısın 5'ine kadar hem kumaşlarımızı hazırlayalım hem de katılmak isteyenler paylaşım linklerini bu yayının altına yazsınlar. Haziranın ilk haftası elbiseyi bitirip paylaşanların linklerini toplayıp yayınlarım inşaAllah.
Modelde sınır yok. İstediğiniz modelden yapabilirsiniz. Jile ve uzun yelekte olabilir. Yalnız yaptığınız modelin kalıp resmini veya kendi çiziminizi diktiğiniz elbisenin altına eklerseniz sevinirim. Hadi bakalım beni yalnız bırakmayın kızlar :)





Buda benim yarım elbisem. Daha doğrusu elbisenin üst parçası :)
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

83 yorum:

  1. Canım Fatmacığım,
    merak ve heyecanla yapacaklarınızı bekliyor olacağım.
    Dikiş benim eski aşkım...kendisini çok severim ama, makineye oturamıyorum:(
    Senin paylaşımların sanki ben yapıyormuşum gibi beni mutlu ediyor...
    Canımsın♥♡♥
    Selam ve Dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Seni mutlu edebildiysem buda benim için en büyük mutluluk. Bakalım inşaAllah katılım olur da güzel emekleri bir arada görebiliriz.sevgiler canım

      Sil
  2. Ne güzel olur. Ben de daha bugün bir elbise diktim maalesef fotolarımı ne facebook'a ne de bloğa yükleyemiyorum:( Elbise etkinliği olursa katılabilirim ikinciye daha iyisini yaparım sanırsam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın sen canım. Bu konuda maharetlisin. Bence hemen katıl:) sevgilerimle

      Sil
  3. kızıma dikmek istiyorum ben de .. üff inşallah becerebilirim. H,ç kalıbım yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız çocuklarına elbise dikmek gerçekten çok zevkli olur.kendimden biliyorum. Sende çok becerikli bir annesin.yaparsın merak etme. Kalıp olarak giydiği bir elbiseyi kullanabilirsin.etkinliğe seni de bekliyorum. Sevgilerimle

      Sil
    2. en azından denemiş olurum :))

      Sil
  4. Kolay gelsin ablacım,Merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şulem.teşekkür ederim. Sevgiler canım

      Sil
  5. Maaalesef dikiş konusunda berbatim. Ama merakla bekleyexeyim elbiseleri

    YanıtlaSil
  6. Canım merhaba, uzun zamandır yorum yazamadım ama şimdi kontrol ettim senin paylaşımların benim takip listemde 2 ay önceyi gösteriyor. Benim takipte mi sıkıntı var anlamadım. Bir kaç blogda da bu durum olmuştu. Google+ da az önce görmesem hiç farkında değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım, ben blogspota dönüş yapınca , aynı sende olduğu gibi, bazı arkadaşların bloğunda da benim iki ay öncesi yayınlarım görünüyor. Güncelleme olmuyor yani. Bilmiyorum canım, ben ondan bildim.

      Sil
  7. Oley sorunu çözdüm. :) Önce takibi bıraktım sonra yeniden takibe aldım. Ve tüm paylaşımlar artık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım. Artık sorunu çözmüşsün.sevgilerimle

      Sil
    2. Bende de olmuştu ama ben ne yaptıysam olmadı.Takib i bırakmayı ben de denemiştim sanırım siz nasıl yapmıştınız?

      Sil
  8. Çok basarili bir calisma,keske elimden gelse de ben de katilsam ama maalesef çok yeteneksizim bu konuda..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinize haksızlık etmeyin. Mutlaka yeteneğiniz vardır. Herkes doğuştan öğrenmiyor. Teşekkür ederim. Sevgilerimle

      Sil
  9. ne güzel bir fikir arkadaşım keşke ben de katılabilseydim... dediğin gibi bahaneyle dikerdim. :) valla yazını okurken güldürdün beni. :)) ne iyi oldu bak bahaneyle harika şeyler diktin maşaAllah.. elbisenin modeli ne güzelmiş öyle çok severim fırfırları kilolar aldı başını gitti ama ne yaparsın.. kumaşıda çok güzelmiş.. hadi çabuk ol etkinlikte olmasa bile hemen tamamlayıp paylaş. bekliyorum bak ona göre! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın sağolsun saadetcim.sen yeter ki iyileş te dikiş her zaman olur.önce sağlık. Kız gerçekten evdeki kumaşları dikince ortalık aralanıveriyor:)kiloları hiiiç sorma canım. Benimki ne zamandır aldı başını gitti de kendisinden haber yok:)) eteğin kumaşını aldım. Siyah olacak. İnşaAllah en kısa zamanda yapmaya çalışacağım. İşte şu sınavlardan bir kurtulamadım canım. Neler neler yapacağımda:) çok teşekkür ederim canım. Allaha emanet ol. Sevgiler

      Sil
    2. Allah yardımcın olsun canım.. sınavlar olunca elebette vakit bulmak zor... sağlık olsun inşaAllah

      Sil
  10. Şimdilik etkinliğinize katılamam ama dikmeyi öğrenmeyi çok istiyorum sence nereden başlamalıyım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah öğrenirsıniz.dediğim gibi herkes doğuştan öğrenmiyor.ilk önce istek önemli. Oda sizde fazlasıyla mevcut.ilk önce basit parçalardan. ! Biriki ucuz kumaş alın.pensi.kupu olmayan düz bir bluz.mümkünse önüde kapalı. Ilik düğme ile uğraşmamak adına. Siz bir başlayın, takıldığiniz yerlerde yardımcı olurum. Sevgiler

      Sil
  11. oleeyy ben varııım :) ama aramızda kalsın biraz hile yapacağım o zamana kadar elbise dikemezsem hazır diktiğim ve kimsenin görmediği bir elbisem var onu paylaşırım ihihihihiii :D hemen paylaşıyorum etkinliği ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam dır. Aramızda, kim görecek ki?:)) sevgiler

      Sil
  12. Kesinlikle dikelim bu etkinlikler işi daha güzel kılıyor.Elbise yazın kurtarıcısı oluyor.Benim de elbise dikmek aklımdaydı ama aynı zamanda emziren bir anneyim , emzirmeyi kolay kılacak bir model düşünüp duruyorum bulur bulmaz katılacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.etkinlikleri bu yüzden bende seviyorum. Hem güzel işler ortaya çıkıyor. Hem de evden kumaşlar aralanıyor:)Birde marifetli dikiş severlerle de kaynaşmış oluyoruz.inşaAllah model bulunca katılırsıniz.bu arada bebişinizi de gule güle büyütün.sevgiler

      Sil
  13. Katılabilirim güzel bir elbise kumaşım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım. Katılırsan sevinirim. Sevgiler

      Sil
  14. elbisenizin üst kısmı çok güzel olmuş etek kısmı düz renk ve dar olarak dikilirse süper olur bu aralar bende birikmiş olan dikişlerimi dikiyorum dikiş ilk göz ağrım giyim bölümünü bitirmiştim dikiş makinam vazgeçilmezim sizin gibi dikiş tutkunlarının bloglarının sıkı takipcisiyim blogunuzu beğenerek izliyorum kolay gelsin selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Elbisenin altı siyah kumaş olacak. Ama kilolardan dolayı altı parça yapacağım. Sana da kolay gelsin. Diğer işlerini blogda görüyorum gerçekten mükemmeller.dikişlerinde eminim öyledir. Cok merak ettim şimdi .diktiklerini görmek isterim.yayınlasana canım. Çok teşekkür ediyorum. Bende seni severek takip ediyorum. Sevgiler canım

      Sil
  15. Merhaba bu öğlen başladığım bir elbisem var Onunla katılabilirim hatta bu şevkle birtane daha dikebilirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabiki neden olmasın:) vaktimiz baya uzun.bende düşünüyorum. Yarımı bitirince.sevgiler

      Sil
  16. ucus ucus olmasada ben de bir elbise dikebilirim tafta bi kumaşım var :) katılmayı çok isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılırsanız çok sevinirim büşra hanımcım.sevgilerimle

      Sil
  17. Merhaba burda dergisinde görmüştüm ben bu elbiseyi. Bende katılmak istiyorummmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba meral hanım. Katılırsanız sevinirim. Sevgilerimle

      Sil
    2. elbette katılacağım umarım yakışır birşey olur bütün malzememi hazırladım kumaşcıdan geliyorum şimdi :)

      Sil
    3. sadece resmi mi paylaşacağız anlayamadım:(

      Sil
    4. Meral hanım. Bloğunuz varmı? Lınkinize tıkladım ama hata veriyor. Şimdi bloğunuz varsa bloğunuzda, yoksa face veya google+da üstteki burda dergisi fotoğrafı ile birlikte, mesela fatma Hanım'ın elbise dikelim etkinliğine katıldım, sizde katılmak isterseniz dikisdunyasi.blogspot.com.tr adresine buyurun diye, , dikisdunyasının linkini vereceksiniz. Nerde paylaştıysanız onun linkiyle beraber bu yazının altına mesaj bıracaksınız .sevgilerimle

      Sil
  18. Paylaştım bilee:) http://dikisedair.blogspot.com.tr/2014/04/dikis-dunyamn-elbise-etkinligi-vaar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Çok sağol. Sevgilerimle

      Sil
  19. Bende katılmak isterim :) model kısıtlaması yok değilim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılırsan çok memnun olurum. Model kısıtlaması yok.sevgilerimle

      Sil
  20. Bendede paylşımların görünmüyordü bende takibi bırakıp yeniden takibe alınca bendede sorun çözüldü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam. Önceden söylediğim gibi sanırım blogspota dönünce bu sorun yaşandı. Düzelmesine sevindim. Sevgiler

      Sil
  21. kolay gelsin canım. evet gerçekten, etkinlikleri bu yüzden seviyorum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. MERHABA. BEN ELBİSEMİ HAZIRLADIM. LİNK İ PAYLAŞIYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ BİRAZ ACELEYE GELDİ AMA.
    http://yakaignesi.blogspot.com.tr/2014/04/elbise-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  24. Ben de katılmak istiyorum .. http://hobylst.blogspot.com.tr/ sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım. Kolay gelsin. Desteğin için teşekkürler

      Sil
    2. +fatma başaran çok güzel bir teşvik yaptınız çok teşekkürler :)

      Sil
  25. Çok güzel bir fikir.
    Aslında her şey var. Kumaş var. Makina var. Aklımda kalıp var. Model var.
    Ama vakit bulmada zorlanıyorum.
    Ev işleri var. 2 çocuk var. Yakında sınavlar var.
    Arada blog'u boş bırakmamak var. Oraya yazı göndermek var.
    Fatma hanım ne yapsak acaba.
    Deneyelim. Deneyelim de bugün ayın 4'ü olmuş. Ayy yeni gördüm... Üzüldüm... Mayıs 5' e yetişmez.
    Tetyana
    http://edikis.com/blog/

    YanıtlaSil
  26. merhaba Fatma hanım bende etkinliğe katılmak istiyorum.. Bu da etkinlikle ilgili blogumun linki: http://yesimdolekoglu.blogspot.com/2014/05/yine-bir-etkinlik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yeşim hanım.tabiki katılabilirsiniz. Etkinliği Bloğunuzda ya da google+ hesabınız varsa onda da yayınlayabilirsiniz.haziran ayınin ilk hafta sonu linkleri toplayıp yayınlıycam inşaAllah.yalnız karşılıklı takipleşelim lütfen. Ne yaptığımızdan birbirimizin haberi olsun. Sevgiler

      Sil
  27. Tetyana google+ dan mesaj yazdım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. bende katila bilirmiyim,ablacim,ha bide dikis asamalarinida anlatmalimiyiz,ben blogumdan katilmak isterim,buarada aranizdada yeniyim,uzun zamandan dikiyorum,ama blogu yeni acdim,diktiklerimde sifaris oldugu icin oncekileri yayinlayamadim haliyle,bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi katılabilirsin.yalnız bloğunun linkini yaz canım.sevgiler

      Sil
  29. Merhaba bende katılmak istiyorum.Blogumda paylaştım:)
    http://benozetlep.blogspot.com.tr/2014/05/dikis-dunyam-blogundan-elbise-dikelim.html

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, elbise etkinliğine bende katılıyorum inşaallah. Paylaşım linkim,
    http://kendinemoda.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim-mi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam.sizi de not ettim.kolay gelsin .sevgiler

      Sil
  31. tekrar merhaba blogumda yayınladım sevgiler :)
    http://sofiaada.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz hanım,katılım için ya blog da yada Google + etkinliği duyurmanız gerekiyor. bloğunuza baktım yayın göremedim.

      Sil
  32. Biraz geç oldu ama ben de varım Fatma hanım.
    Linkim de burada http://dikmece.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikeli-etkinligieksik-kalmak.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin canım. geç değil merak etme. not aldım. kolay gelsin sevgiler canım

      Sil
  33. Bende varımmmmm.... İşte link http://mirayinbohcasi.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  34. Fatma Hanım benide listeye yazın...
    http://hobbyismyworld.blogspot.com.tr/2014/05/pratik-kimono-kesimi-ve-bir-etkinlik.html
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  35. Yeni başlamış olduğum bir elbise var, o olursa bende katılabilirim..:)
    daha önce görmemiştim bu etkinliği çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kestiğim bir elbisemle katılıyorum, aklımda da bir model inşaAllah ikisini de tamamlayabilirim.
      http://sadeheceler.blogspot.com.tr/2014/05/blog-post.html
      bu arada size resimleri gönderebileceğimiz mail adresini alabilir miyim ?

      Sil
  36. azeridikissever.blogspot.com
    iyi gunler...

    YanıtlaSil
  37. Acemi terzi de katılmak istiyor...

    http://mahzunprenseshobi.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikiyorum.html

    YanıtlaSil
  38. http://diktiklerim.blogspot.com.tr

    turkan.engin17@gmail.com
    Bende varım...:)) Yarın blogdan duyurusunu yapacağım...

    YanıtlaSil
  39. Siz dikin, ben de hayranlıkla yaptıklarınızı izleyeyim. Olmaz mıııı :)

    YanıtlaSil
  40. http://amatorterzilerklubu.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-varms-kacarm.html
    bende varıııım =) şimdiden herkese kolay gelsin

    YanıtlaSil
  41. ya ben biraz geç kaldım ama katılabıleyım lutfen:) http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com.tr/2014/05/elbise-dikelim-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  42. kumaşım, kalıbım herşeyim hazır, başlıyorum dikmeye...
    umarım etkinliğe katılmak için geç kalmamışımdır.

    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/05/simdi-de-elbise-dikiyorum.html

    YanıtlaSil
  43. kolay gelsin.geç kalmadınız.daha vaktimiz var.sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Ben şimdi gördüm katilabilirmiyim bu etkinliğe bir sürü elbise planım var :((( geç kaldim ama yarin yayin yapabilirim

    YanıtlaSil
  45. ay sonuna kadar vaktiniz var sakibe hanım. duyuru yapıp katılabilirsiniz. sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Mayıs sonuna kadar dı ama, ben önce kızım için bir elbise diktim, ay sonuna yetiştirrim,
    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-elbisesi.html
    ve şimdi de kendim için dikmeye başladım, gerçi Mayıs ayına yetiştiremedim ama en azından yola çıkmıştı haber vereyim dedim
    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/06/elbise-dikmeye-devam.html

    YanıtlaSil
  47. Mayıs sonuna kadardı biliyorum etkinlik ama, ben önce kızım için bir elbise diktim ve blogumda paylaştım,
    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-elbisesi.html
    şimdi geldi sıra benim elbiseme, o da yola çıktı, bugün yarın bitmiş olacak. bitince yine haber veririm..
    http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/06/elbise-dikmeye-devam.html
    umarım beğinirsiniz diktiklerimi ve dikmeye çalıştıklarımı
    bu etkinlikler bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir elbise ile yine karşınızdayım, biliyorum etkinlik bitti, ama durmak ne mümkün, http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com.tr/2014/06/birisi-elbise-etkinligi-mi-demisti.html

      Sil