İki renkli elbisem ve çekilişim

   İyi akşamlar arkadaşlar                    
Benim için yoğun günler tekrar başladı. Dikişler bir yandan ev işleri bir taraftan çocuklar öyle. Okulumda ise sınav zamanları başlıyor. Şimdiden yaz tatilini özledim ve iple çekiyorum. Hayırlısı olsun bakalım.Şimdii  gelelim elbiseye.




Bu elbiseyle beraber bir de yazlık elbisem olmak üzere  2 adet elbisem var. Aslında elbiseleri çok seviyorum ama pek elim dikmeye gitmiyor. Bu elbiseyi kışa girerken dikmiştim. Arkadaşlarda ve tanıdığım birkaç kişide görünce ben de meraka geldim. Kış boyu da günlerimizde falan üzerimden çıkarmadım. Elbise 48 beden. Belli bir kalıbı olmadığından model resmini yayınlamıyorum. Etek bölümünü ayrı bir modelden çıkardım. Üst tarafı da kuplu bluz kalıbından çıkardım. Göğüs altı hizasına kadar kısmını kullandım. Patı ve cepleri evdeki artan penye kumaştan yaptım. Bu elbise ile anladım ki ben detayları seviyorum. Aslında cepleri dikmeyebilirdim ve patını ayrı koymayabilirdim, onları kendi kafamdan uydurdum ama kendime iş çıkarmada üstüme yok. Uğraşıyorum ama yapınca da güzel oluyor.                    
Çekilişim ise son sürat devam ediyor arkadaşlar. Katılanlara ve katılacak olanlara teşekkür ediyorum ve bol şans diliyorum.

15 yorum:

  1. fatmacım ellerine sağlık maaşallah kendini aşmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz elbiseleri çok beğeniyorum ne güzel olmuş canım güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. Ceydacığım çok sağol.teşekkür ederim.yok benimki idare eder cinsten daha.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Saadetcigim bende bu tarz elbiseleri seviyorum.üzerimde iken çokta olumlu beğeni aldım.dikmek istersen hiç düşünme.teşekkür ederim .sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş Sevgili Fatma,
    Maşallah diyor ve tebrik ediyorum :)
    Herkes böyle dikemez bu elbiseyi...
    Sevgilerimle canım benim...
    Çekilişi unutmadım, hediyelerin muhteşem, sen de öyle.
    Sevgilerimle canım benim ♥♡♥

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş :)Kumaşın üst kısmının desenini çok sevdim

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık...
    elbise gerçekten çok güzel olmuş...
    elbiseleri bende çok seviyorum...
    tek parça ne güzel...

    YanıtlaSil
  9. benbir:çok teşekkür ederim canım benim.Allah razı olsun.bendende sevgiler sana.

    YanıtlaSil
  10. melikeacar:teşekkür ederim canım.evet üst kısmın deseni benimde çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  11. gurme şirine:şirineciğim çok sağol.Allah razı olsun.bundan sonra inşaallah elbiseyi biraz fazla dikeceğim.

    YanıtlaSil
  12. çekilişini kaydettim :)
    haftasonu katılacağım inşallah :)
    çpk öptüm...

    YanıtlaSil
  13. oo maşallah fatmacığım.süpersin.Ben böyle şeyleri yapanlara çok ilgi duyuyorum ve öğrenmek istiyorum.inşallah olur.ellerin dert görmesin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık ben de çok seviyorum.Ama bir türlü istediğim gibi bir elbise bulamadım:)
    Bir de hafif bir göbek kaldı doğumdan sonra hoş durmuyor o yüzden:(

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş oldum. Ben bir düğmeyi zor dikiyorum yaw:S

    YanıtlaSil