Kahverengi Biyeli Yelek


                  Hayırlı akşamlar arkadaşlar.
Aslında kumaş olarak bu benim ilk ve tek yeleğim. Yeleği seviyorum sevmesine ama kilo fazlalığı var diye pek dikmek istemiyorum. Bir önceki yayında bahsettiğim kahverengi biyeli etekten kumaş arttığı için yaptım.
Dikince de hoşuma gitmedi değil hani.


(2008 Büyük Beden Kış Burda)

Yeleği 48 beden kalıptan çıkardım.Etekteki gibi kupların arasına deri görünümlü kumaştan biye koydum.İlik açmadım.Çıtçıt diktim.Büyük dikmişim.Dıştan belli oluyor.Aslında söküp küçük çıtçıtlardan dikeceğim ama elden düşen elli gün havası.Biye kumaşından üzerine düğme bastırdım. Bu yeleği kahverengi eteğim ve gömleğimle birlikte kullanıyorum.Hani şu mimde bahsettiğim bu günlerdeki favori kıyafetim.








7 yorum:

  1. çok güzel olmuş bence çok şık

    YanıtlaSil
  2. Herşey tadında. Çok teşekkür ederim.begenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. ayy canım ya sen ne hamaratsın...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık bir takım olmuş. En iyi günlerde kullan. Kadınlar günün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Ay keşke benimde elimden gelse böyle şeyler. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. deri biye hava katmış
    kilo problemi varsa bile giy bence

    YanıtlaSil