Hardal Renkli Penye Bluz



Hayırlı akşamlar.Dün kızım YGS sınavına girdi.Sınav iyi geçmiş inşallah.Buradan çağrı yapmıştım dua istiyorum diye.Bizim için dua edenlere çook teşekkür ediyorum ve Allah razı olsun diyorum.
Şimdi bluza gelebiliriz.Bu bluzu kışa girerken diktim.Fotolarda ne kadar belli olmasada rengini çok sevmiştim.Hemen model araştırmaları yaptım.Bu kalıpta toplama oldu.Başka modellerden uyarladım.Yine 48 beden çıkardım.Kendi kumaşından düğme bastırdım.Severek aldım,diktim,
giydim ama hiç beklemediğim bir şey oldu.Benim kumaşlarda hiç hazetmediğim bir şey.İlk
giyişte pamuklandı.Niye böyle oldu anlamadım.Bunun kumaşı ile birlikte daha bir çok kumaş almıştım.Yine böyle penye farklı renklerde.Ablama pardesü diktim.Kız kardeşime etek diktim.
Kızıma bluz diktim.Onlara bir şey olmadı.Buna ne olduysa pamuklandı.Artık yapacak bir şey yok .
Şimdi bluzu sırf rengi ve modeli için giyiyorum.Görüşmek üzere...

Çekilişim devam ediyor arkadaşlar.Katılımınızı bekliyorum.

http://www.dikisdunyam.com/2013/03/cekilisim-var.html

14 yorum:

  1. Gerçekten rengi çok güzel:)
    güüle güle giy:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim eyüp cüm.

    YanıtlaSil
  3. hadi hayırlısı olsun inşallah.Umarım kızın istediği yere girer.penye bluzun çok güzel olmuş.rengi de öyle.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecim çok sağol.Allah razı olsun.bizde zaten ilk önce hayırlısını istiyoruz

      Sil
  4. ende önce siz ygs ye girdiniz zannetim dikkatli okuyunca kızınız girmiş Allah gönlüne göre bir yer versin insanın mesleğini bu yaşta tercih etmesi ve belirlemesi çok zor Allah önünü açsın inşallah sevdiği bir meslekte ilerler
    neyse bluz lerin pamukçuk olması benimde çokça yaşadığım bir durum
    eski gibi durur ve içinize sinmez sürekli temizleyip giyecelsiniz artık sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Gezdim gördüm yedim içtim benden çeşitlemeler..canım Allah razı olsun.duaların için çok sağol.kararı değişmez se avukat olmak istiyor.hayırlısı bakalım.evet bluz öyle.sırf uğraştım diye giyiyorum.

    YanıtlaSil
  6. modeli v erengi gerçekten çok güzel....
    ellerinize sağlık...
    am akumaşın pamuklanmasına üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş bence
    pamuklanmasa iyiymiş fakat
    bu renkte pamuklanmayı kimse görmez bence;)
    güle güle sağlıkla sıhhatla giy canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey tadında:çok teşekkür ederim canım.Allah razı olsun

      Sil
  8. rengi gerçekten çok güzel ama ben ayrıntıların abayıldım düğmeleri pileleri herşeyi çok güzel ah bide pamuklanmasaydi iyiydi
    ellerine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. bende ilk önce rengine bayılmıştım.simdi evde veya apartman içinde giyebiliyorum sadece.çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  10. merhaba hobı etkınlıgı ıle ılgılı hedıyelerınızı gonderebıldınızmı? bılgı verebılırsenız sevınırım tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. Maalesef bu tür penye çeşitlerinde çok fazla tüylenmeler yaşanabiliyor,naylon oranı çoksa tüylenmiyor zaten.
    Ellerinize sağlık keyifle giyin..

    YanıtlaSil