Simli trikodan anvelop bluz




Hayırlı tatil günleriniz olsun.
İçimde büyük bir dikiş dikme isteği var. Fakat bir kaç gün daha erteleyeceğim.
Fizik yeni bitti ve süreç beni biraz yordu. Bir de nereden başlayacağımı bilemiyorum.
Kafamda bir sürü dikilecekler listesi var. Öncelik sırasına göre  sıraya koyup bir yerden başlamam lazım. Bu sıralarda ciddi ciddi dikiş kursuna yazılma işini düşünüyorum.
Haftada bir bilemedin iki gün gitsem süper olur. 
Bunu istememde ki sebep kumaş kesimini, büyük masalarda rahatça yapabilecek olmam.
Bu sene evde biraz zorlanacağım. Dizimi büküp yerde kesim yapamıyorum.
Bu iş için pek uygun masamda yok. Hem kurs daha disiplinli oluyor.
Bir araştırayım bakalım. Eğer yazılırsam sizi de haberdar ederim canlar :)
Çok ta lazımdı demediniz değil mi :))

Triko bluzu dikeli iki sene olmuştur. Kız kardeşime yaptım. Resimlerde ne kadar belli olmasa da 
deseninde simleri var. Kalıp 40 beden. Değişiklik olarak model de kısa olan boyunu
biraz uzatıp bluza benzettim :)
Pat yerini ayrı'dan biye yapmadım. Esnek olduğu için kendiliğinden kıvrıldı zaten. Zaten yapsaydım da pek hoş durmayacaktı. Çok ince triko olmadığı için biraz kaba durabilirdi.
Bluzun altına da penyeden bir etek dikmiştim. İnşallah onu da hafta içi düzenleyip gösteririm.
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.


















2011 ocak burda
















15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Modelin boyu çok kısaymış iyiki uzatmışsınız. Aramızda "çok da lazımdı"diyecek birilerinin olduğunu sanmıyorum. Birbirimizi merak ediyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evdeki dergilerimde anvelopun değişik modelleri vardı ama nedense bu model daha hoşuma gitti. Çok çok teşekkür ederim canım. Yorumunu okuyunca çok mutlu oldum. İyiki varsınız:) aynı şekilde bende sizi merak ediyorum. Sevgilerimle:)

      Sil
  2. canım ellerine sağlık olsun iyi günlerde giysin kardeşin çok şık olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili fatma, çok sağol. Sevgiler canım

      Sil
  3. Dikiş kursuna hoca olarak gideceksiniz heralde..:)
    Çok güzel olmuş...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok güzel olurdu inan.beni öyle gören gözler sağolsun:) sevgiler canım

      Sil
  4. yine çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Bende kurs ortamını çok seviyorum hem arkadaşlıklar güzel oluyor,fikir danışmak, ya da dikilen modelleri görmek :) büyük masalar ve benim için overlokta tabii:) Modelide çok beğendim etek üzerine çok yakışır eminim güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim zeynep cim.anvelop modeller benim de hoşuma gidiyor. Kurs ortamı gerçekten çok güzel oluyor. Orda kurulan arkadaşlıklar da bir başka güzel. Hala görüştügüm arkadaşlarım var:) sevgiler canım

      Sil
  5. Ahh ah birde ben gidebilsem o kursa :( tabiki de merak ediyoruz birbirimizi haberdar edinki aramzda bilgi paylaşımı yapabilelim anvelop bir model bende denemek istiyorum aslnda ama su aralar makinemdeki bitmek bilmeyen sorunlar canımı sıkıyor aynı zamanda bilgisayarm bozuk hazrda yayınlanmayı bekleyen fotograflarımıda yükleyemiyorum bu yüzden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah sende gidersin canım. Makinen eğer senin yapamayacağın bir durumda ise tamirciye falan ya da servisine getirdinmi.bunlar gerçekten can sıkıcı şeyler. İnsaAllah en kısa zamanda halledersin. Sevgiler canım

      Sil
  6. Aynen canım. Kursa gitmeyi bu yüzden seviyorum. Çok teşekkür ederim canım.:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. kursu kesinlikle tavsiye ederim hem öğreniyor insan hemde çok güzel arkadaşlıklar ediniyor zaten yeteneğin tartışılmaz:))) harikasın canımbirde diploman olsa tam olur sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gülihancım.güzel sözlerin beni çok sevindirdi:) sevgiler canım

      Sil
  8. Anvelop tarzı bluzlere bayılırım :) Ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil