Anne sultanın bluzları ve eteği:)

Yağmurlu bir Ankara sabahından hayırlı günler.

MaşaAllah gece boyu Ankara da yağmur hiç durmadı. Rabbim rahmetinden
yoksun bırakmasın bizi. 

Bugün fazlaca koşuşturmam var. Küçük oğluma mevsimlik bir kaç bir şey 
almam lazım.Şimdi tam boy atma dönemin de olduğu için,
 doğru dürüst  üst kıyafeti kalmamış.

Daha önceden anneme diktiğim bluzlar ve eteği.Annem bluzlar da ve pardösüler de
kuplu modelleri sever. Onun için çoğunlukla kuplu dikerim. Bluzların ikisini de 
aynı kalıpla çalıştım.48 beden. Bu aşağıdaki bluz da takım aslında.
Eteğini çekmeyi unutmuşum.








Alırken kumaşı ve deseni çok hoşuma gitmişti.
Hala da beğenirim:)


Resimler de ne kadar belli olmasa da,takımın rengi çok hoş bir kahverengi.
Eteği altı parça. Beli lastikli. Annem kemerli etekleri pek giyemiyor.










Allah'a emanet olun.Görüşmek üzere

3 yorum:

  1. Anneciginz güle güle giysin birde bu kup denen parçanın ne oldugunu ne işe yaradıgını henüz bilmiyorum detayli bir yaziyla anlatrsanz cok sevinirim ;)

    YanıtlaSil
  2. kuplu ne demek bilmiyorum ama güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel modeller olmuş annem görmesin bayılır, bi de üstüne sen neden böyle şeyler dikmiyosun diye de söylenir:) Yakası kolları düğmeleri ilikleri kupları derken biraz uğraştırıcı geliyor bana:( ayrıntıları atlıyorum çoğu kez püf noktası var mıdır diye soracağım ama püf noktası biraz tecrübe sanırım o da zamanla olacaktır inşallah:)ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil