Deri Detaylı Etek





(2009 Şubat Burda)

Merhaba arkadaşlar, Bugün size komşuma diktiğim eteği göstereyim. Çarşıya çıkıp kumaş alma vaktimiz olmadığı için benim evdeki stoktan yararlandık. Kız kardeşime dikeceğim diye daha önceden ben 40 beden bir kalıp çıkarmıştım. Komşu aynı modeli beğenince kalıbı onun ölçülerine göre ayarladım. Sanırım 44 bedeni buldu. Kalıpta bir iki küçük değişiklik yaptım. Korsajı bütün çalıştım. Birde korsajını daha kalın yaptım. Kumaş bana göre pek kendini gösteren bir kumaş değildi eteğe biraz hareket katsın diye evde bulunan suni deri parçalarından cep kapağı, kemer ve biritlerini yaptım. Ama kemer ucunu istediğim şekilde bulamadım. Bulunduğum yerde kumaşta pek sıkıntım yok ama aksesuar biraz sıkıntı.. Görüşmek üzere ..

5 yorum:

  1. ne hoş ne güzel olmuş korsajı büyük yapmakla daha bi güzellik katmışsın ben seviyorum bu şekilde geniş korsajlı etekleri..
    aksesuar olmasada deri yetmiş bence
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok hoş...
    ellerine sağlık canım...
    komşun severek kullansın inaşllah.......

    YanıtlaSil
  3. canm eline sağlık çok güzel olmuş deri detaylar ☺

    YanıtlaSil
  4. Selamun aleykum ve rahmetullah..
    Ellerinize sağlık ..Çok güzel olmuş...güzel gunlerde gıyınsınler...

    YanıtlaSil