Anneme Desenli Keten Tunik


Hayırlı günler arkadaşlar.
Orucun neredeyse yarısını geride bıraktık bile. Nasıl olacak günler uzun hava sıcak derken göz açıp kapayıncaya kadar 12.güne geldik. Rabbim kolaylığını veriyor çok şükür.
Geçen hafta yine doktora gittim. Tahlil,film derken bir de mr a gönderdi. Aslında bir on gün önce çektirmiştim. Fakat minnak metrekare yatak odasının içinde kaybettim ve hala bulamadım. Neyse yarın sonuçları doktara göstereceğiz inşaAllah.
Sanmayın ki bu tuniği yeni diktim. Nerdeee. Halsizlikten elim ayağım kalkmıyor. Ne bileyim geçen sene Ramazan da dünyanın dikişini dikmiştim. Bugün etkinlik için olan eteğimi gün yüzüne çıkardım:) inşaAllah zar zor bitirebilirm. Belli olmaz onu halledince belki gerisi gelir. 
Kız kardeşlerime tunikleri dikerken anne sultan için bunu da araya sıkıştırıvermiştim:)

Tunik 50 beden. Daha önceki anneme yazlık keten pardösü dikmiştim. Burada.
Kalıpta yine değişiklik yok. Sorunsuz bir kalıp olduğu için tekrar tekrar dikerim ben bundan.
Sadece etek uçlarına doğru genişletiyorum o kadar. Tuniklerle  beraber çoktan gönderdim.
Aslında birde lacivert renkte birde 8 parça etek dikip gönderecektim. O vakit yetişmemişti.
Bakalım onu da yapmaya çalışacağım:)










ceplerini torba cep olarak çalıştım.


2009 mart burda dergi

Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere



17 yorum:

  1. Ellerine saglık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. güle güle giyilsin güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ve geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Aycan hanım. Sevgiler

      Sil
  4. Ellerine sağlık Güle güle giyinsin. Imrendim şimdi annemi geçen yıl kaybettim. Neyseki ben de anneme bir şeyler dikmistim. Çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Yorumu okuyunca gözlerimden yaş geldi. Rabbim anneciğine gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.senin de başın sağolsun. Hepimizin ebedi gideceği yer. Rabbim sevdiklerimizle ahirette buluşmayı nasip eder inşaAllah.sevgiler canım

      Sil
  5. Ellerine sağlık. Anneciğin en güzel günlerde giyinsin inşAllah.
    Şifa bulman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bülbülüm.Allah razı olsun. Sevgiler canım

      Sil
  6. Allah şifalar versin arkadaşım mubarek gün oruçlarımızı tutalımda sağlıkla dikişler olur inşaAllh.. taa gelecek seneye kadar bir daha görürmüyüz göremezmiyiz Rabbim eriştirsin inşaAllah. evrad ezkar ne yapabilirsek artık..halszlikte zor :(( inşaAllah sıkıntılarını atlatırsın bir an önce..
    anneciğinin tuniğine bayıldım ne kara güzel olmuş kumaşı dikişi ellerine sağlık çok beğendim çok mutlu olacağına eminim :)) hayırlı günlerde giyaşım. maşaAllah sana.. hayırlı sahurlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Allah razı olsun güzel sözlerin için. Taa gelecek seneye kadar görürmüyüz değilmi. Bugün üzücü bir haber aldım. Malatya'da ki geçen sene okul arkadaşlarımdan olan iki genç kız daha hayatlarının baharında trafik kazasında vefat etmişler. Rabbim rahmet eylesin. Çok Üzüldüm. Ya bir varsın bir yoksun işte.sevgiler canım

      Sil
  7. geçmiş olsun Fatma hanım inşallah sonuçlar iyi çıkmıştır. tunikte çok güzel olmuş ellerinize sağlık, güzel günlerde giysin anneniz ve kardeşleriniz

    YanıtlaSil