Yazlık Anvelop Tunik ve Pantolonum

Hayırlı akşamlar arkadaşlar.
Malatya 1 haftadır yine yağmurlu. Bir bakmışsın güneş açıyor. Bir bakmışsın yağmur sağanak şeklinde yağıyor. Allah'a şükür dikişlere biraz zaman ayırmaya başladım diyordum ki 15 günlük staj işi çıktı. Yorgun ve yoğun günlere devam.Elimde geçen seneden kalma yarım tuniğim var. İlik ve düğmesi dışında pek bir işi kalmadı. Onu bitirmeye çalışıyorum. İnşallah bitince yayınlayacağım.Bu akşamki yayınımda ise yine kurs döneminde diktiğim bu anvelop tunik  ve pantolon var. Tuniğin kumaşı hacdan gelmişti bana hediye olarak. Tunik 48 beden. Kalıbı yok arkadaşlar kurstaki dergilerden çıkarmıştım. Modelde pek değişiklik yapmadım. Sadece açılmasını önlemek için önün üst üste biniş yerinden bir parça diktim. Bir de kalıptan farklı olarak yakaya ben volan ekledim. 






Pantolonun kumaşı da eskiden beri evde duruyordu. Tuniğin kumaşına içindeki renkleri uyduğu için değerlendirmek istedim. Aslında çok kullanılan bir renk değil. Ama hiç değilse elimin altından gitmiş oldu. Pantolon 48 beden. Ben cep yapmadım. İşte ikisini beraber kullanıyorum. Ama tuniğin altına krem rengi pantolon da güzel olur diye düşünüyorum.
Görüşmek üzere. Allah'a emanet olun. 




(2010 Büyük Beden Yaz Dergisi Model 421)

30 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar becerikli hanım bayılıyorum diktiklerinize çünki tam bana kiloma uygun modeller
    buralarında malatyadan farkı yok malum bahar mevsimi:))
    ellerine emeğine sağlık iyigünlerde giy canım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fatmacım adaşım benim.beğendiğin için çok mutlu oldum.demek seninle kıyafet seçimlerimiz uyuyor.evet bahar mevsimi dediğin gibi.yorumun beni mutlu etti.Allah razı olsun canım. sevgilerimle

      Sil
  3. Tuniğin çok güzel olmuş ellerine sağlık, hiçte 48 beden göstermiyor ne iyi. Çok beğendim hayırlı günlerde giy canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim saadetcim.Allah razı olsun canım.şimdi giysilerin arkasından iğneyle tutturuyorum.biraz hoş gözüksün diye. nerdeee bende o zayıflık. artık rüyalarıma bile girmiyor zayıf halim.sevgilerimle canım.

      Sil
  4. Günaydın Fatmanım,ellerinize sağlık harika olmuş hele tuniğin biçimine desenine bayıldım,iyi günlerde sağlıkla giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın takı perisi.çok teşekkür ederim.bende seviyorum desenini.sevgilerimle

      Sil
  5. tuniğin deseni çok güzelmiş bundan gömlekde olur dimi eteğin içine koyunca çok güzel olur:) pantolonun rengide harika güle güle kullan fatma abla:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. olur tuğbacım.niye olmasın.desenini bende çok seviyorum.teşekkür ederim canım.Allah razı olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullanın fatma hanım tamda yazlık :)

    YanıtlaSil
  8. valla süper olmuş, eline sağlık canım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir takım olmuş. Tuniği başka pantolonlarla da kullanabilirsin. Pantolonu da başka tuniklerle tabii ki. Güle güle kullan. Malatya ya selamlar. Ben de Malatyalıyım bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yelda evet dediğin gibi kullanabilirim.selamını aldım canım.teşekkür ederim yorumun için.sevgilerimle.

      Sil
  10. Fatma ablacım ellerine sağlık.çok güzel olmuş.Kesinlikle tam yazlık.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı kandiller.bol dua ile...

      Sil
    2. teşekkür ederim şule'cim.sağol canım.sevgilerimle

      Sil
  11. Güle güle kullan ablacım...
    Pantalon rengi de çok güzelmiş....
    Tunik değilde aslında kap olmuş bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorumki?kumaşı basma cinsi olduğu için tunik demiştim.beğenmene sevindim canım.Allah razı olsun.sevgiler

      Sil
  12. Çok şık görünüyor her ikisi de iyi günlerde sağlıkla giyilsinler inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim emine hanım. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  14. Tunik kraliçesi, bu da çok hoş olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Allah izin verirse bende gitmeyi planlıyorum bu dönem ismğe :) inşallah bende dikiş dikcem yuppiii...
    takipçiniz oldum sizide bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. Tuniğin desenine bayıldım canım yaa. Güle güle giy ;)

    YanıtlaSil
  17. fatmacım bak ben bunu yeni görüyorum nasıl kaçırdım anlamadım.. Pantolon rengi çok hoş ne zamandır kendime bordo bir şey dikmek istiyorum nasip olmadı bunu da görünce daha bi iştahlandım.. yalnız tuniğin dikimi zor gibi görünüyor yanlış mıyım.. yeşil mezuraya katılıyorum :) oda çok hoş :) güle güle giy.. dikiş güzel bir şey ya.. ben çok mutlu oluyorum diktiklerimi giyince.. umarım sende öyle hissediyorsundur..

    YanıtlaSil
  18. tuniğin yakası çok güzel olmuş kombinde harika elinize sağlık

    YanıtlaSil