Kuran Günümüz 4



Hayırlı akşamlar arkadaşlar

Geçen hafta cuma günü Kuran sırası  bendeydi. Bir apartmanın içinde yaşıyoruz ama herkesin kendine göre işi gücü oluyor. Bugünlerimiz de olmasa kimse kimsenin yüzünü göremeyecek. Hem Kuran ımızı okuyoruz. Hem de sohbet ediyoruz. Bu anlamda çok iyi oluyor. 

Benim o günkü menümde 
Kıymalı Karnıyarık Börek
Muhallebili Kadayıf
Tam Buğday Unundan Damla Çikolatalı Kayısılı Hurmalı Cevizli Portakallı Kurabiye. Bu biraz uzun oldu kabul ediyorum :) 
Kırmızı Pancarlı Prinç Salatası , bir adı da çin salatası. Şuleciğim(Asya'dan esintiler) kulakların çınlasın :) Çin pilavını sana yapacağımı söylemiştim.Ama ben senin gibi pembe rengini tutturamadım.Komşularım çok beğendi. Lezzetine bir de rengi eşlik etsin istedim ama olmadı. Merak ettiğiniz bir tarif varsa daha sonra yayınlarım arkadaşlar. 




Bunlar da Zonguldak'tan gelen umre hediyelerim. Kayınvalidem, kayınpederim ve görümcem Meloşum umreye gittiler. Rabbim ibadetlerini kabul etsin inşallah. Geldikten sonra bize de kargo ile hurmayı,zemzemi ve hediyeleri ulaştırdılar.Allah razı olsun. Bir güzel tarafı da kargonun kurandan bir gün önce gelmesiydi. Umre hediyesinden komşulara da ikram ettim. 
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.



21 yorum:

  1. Fatma ablacım.Menün harika olmuş.ellerine sağlık.Yalnız kırmızı rengi neden tutturamadığını ben sana söyleyeyim.Kırmızı pancar yerine mor lahana kullanmışsın sanırım.Benim salatam da mor lahana yoktu.Ama komşularında beğendiğine göre eminim çok lezzetli olmuştur.Zaten oldukça da güzel görünüyor.Epeyce uzun bir adı olan kurabiyeni merak ettim:)Umre hediyelerinde harika görünüyor.Hem afiyetle ye,hem de güle güle kullan.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şulecim.Allah razı olsun.evet ben kırmızı rengi veremedim, biraz canım sıkıldı ama komşularda beğenince hoşuma gitti.sonradan aklıma geldi.kırmızı renk lahana ama artık mor lahanayı almıştım.sevgilerimle canım.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım...
    valla yine döktürmüşsün :)

    YanıtlaSil
  3. iştah açıcı bir menü olmuş, ellerinize sağlık. kuraninizi da allah kabul etsin :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra demir.amin.Allah razı olsun canım.sevgiler

      Sil
  4. ya olmadı ama gecenin bu saatinde sözleştiniz mi yemek postu okumaktan ağzımda su kalmadı :)
    çok lezzetli gözüküyorlar ellerinize sağlık allah kabul etsin ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tubacım.Allah razı olsun.canım benim hakkını helal et.hemen sanada bir tabak hazırlıyorum.sevgilerimle

      Sil
  5. menünüz çok iştah açıcı,bana da yatmadan mutfak yolu görünüyor :)
    elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubanın dünyası.teşekkür ederim canım sağolasın.bazen bende öyleyim.yatarken biraz atıştırmadan duramam.sevgilerimle

      Sil
  6. allah kabul etsin canım
    ne kadar güzel bir arkadaş toplantısı
    amacı güzel en başta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.herşey tadında.Allah razı olsun..komşular ile yapılan toplantı, benim için en güzel toplantı.sevgilerimle

      Sil
  7. Allah kabul etsin Fatmacım ikramların çok lezzetli olmuş öyle görünüyor şu ismi uzun kurabiyenin tadını çok merak ettim doğrusu. :)) Ellerine sağlık. :)
    Ne düşüncelüler değilmi bak ta nerden kargoyla unutmamışlar göndermişler. Umre ibadetlerini Allah kabul etsin kayınvalidenlerin canım, selamlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim saadetcim.Allah razı olsun.kurabiyeyi önümüzdeki hafta yazacam Înşaallah.

      Sil
  8. Allah kabul etsin, hazırlıklar ise harika ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilknur.Allah razı olsun.

      Sil
    2. Teşekkür ederim ilknur.Allah razı olsun.

      Sil
  9. Allah kabul etsin canım toplantılarda abartıdan israfdan kaçıp bir kaç lezzet ile hoş sohbet en güzeli.
    Hediyelerde ayrı güzellikteler ..Allah bizlere de nasip eder inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim zeynep.bazı uyamasakta ikramları az yapmaya çalışıyoruz.dediğin gibi Inşallah bizede nasip eder.sevgilerimle

      Sil
  10. Allah kabul etsin Fatma Abla, ayrıca çanta çok şık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizciğim sağol.Allah razı olsun.evet çantayı bende beğendim.sevgiler canım

      Sil