Harç Detaylı Tunik


Hayırlı günler arkadaşlar
Önceden de yazdığım gibi bugünlerde bir iki sökük dışında pek makinemin başına oturamadım. Dikiş dikmeyi özledim diyebilirim ama yapacak bir şey yok bir hafta daha sabretmek zorundayım. Sınavlara girdikten sonra kafam daha rahat olarak inşallah başlayacağım. Evde dolu kumaşlar, kafamda bir sürü model var.  

Bugün ki dikiş menümde terikoton kumaştan harç detaylı kahverengi tunik var. Tunik 46 beden. Kursa gittiğim dönem dikmiştim. Kendi kalıbı yok. Kurstaki dergilerden çıkarmıştım. Ama ben kendi dergilerimden bu modele yakın bir kalıp buldum. Onu yayınlıyorum. Belki dikmek isteyen olabilir. Sadece ön patı biraz daha kalın çalışılacak. Hem o zaman fazla açılma riski de olmuyor. Tabii ki ben kollarını ,etek ucunu ve patını taşlı bir harçla süslemezsem olmazdı şimdi.








                                               

                                       
(2012 Mart Burda-Model 133)
Bu aşağıdakiler bu aralar benim çocukların özellikle de küçük oğlumun çilek aşkı yüzünden sayısını bile unuttuğum çiçekli tart, çilekli pasta olarak yaptıklarım. Ben sadece bunları çektim. Bu liste bööyle uzayıp gider. Aşkımız çileğin mevsimi geçene kadar devam edecek gibi görünüyor.
Allah'a emanet olun Görüşmek üzere.














24 yorum:

  1. Tuniğin çok güzel olmuş arkadaşım, hayırlı günlerde giy.. sınavlarında Allah zihin açıklığı versin. :) Çilekli mamaların tarifini istiyorum çok iştah açıcı olmuşlar, ellerine sağlık. :) kolay gelsin bakalımm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim çok teşekkür ederim canım.Allah razı olsun.sınav için dualarına amin diyorum.Înşaallah başarabilirim.tarifler en kısa zamanda geliyor canım.sevgilerimle

      Sil
  2. tunik harika olmuş....
    tatlıyaysa bayıldım...
    1 dilim isterim ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirinecim.dilimi boşver, ben sana tamamını gönderiyorum canım.sevgilerimle

      Sil
  3. Dikiş kategorisi isteğiniz üzerine eklendi oylama yapabilirsiniz umarım son 4 kategoriye kalabilir, saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kalır.bakalım güzel bir etkinlik olacağa benziyor

      Sil
  4. Tunik harika olmuş,önündeki iş de çok yakışmış,sınavlarda başarılar dilerim yalnızca gecenin bu saatinde çilekli tatlılar beni benden aldılar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim takı perisi.Înşaallah başarılı olurum.çilekli tatları çocuklarla beraber bende seviyorum.sevgilerimle

      Sil
  5. becerikli hatun,yine döktürmüş.tuniğin güzel olmuş.Ellerine emeğine sağlık.Çilekli tart ve pasta da nefis görünüyor.Afiyetler olsun.sınavlarında başarılar dilerim.Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Şulecim.Allah razı olsun.Înşaallah şu sınavları hayırlısıyla verebilirim.senin kadar olmasada bende birşeyler yapmaya çalışıyorum.güzel dualarına amin diyorum.sevgilerimle canım

      Sil
  6. Bu modelden hazır aldığım bir gömleğim vardı hatırlatmnız iyi oldu aynı modelden dikebilirim kullanımı rahat tabi ben süslemeden giyerim:)
    Sabah bende kocamann bir çilekli pasta yaptım zaten çileklerin tadı olmadığından en güzeli pasta şeklinde yemek.
    Allerinize emeklerinize ağlık afiyetler olsun.
    Kalbinizin sahibine emanet olunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim zeynep.Allah razı olsun.gerçekten rahat bir model bu.görünümüde güzel.aynen dediğin gibi.çilekler pastanın içinde güzel oluyor.sende Allaha emanet ol.sevgilerimle

      Sil
  7. ne güzel olmuş, yaka detayı çok hoş :)
    bir çilek aşığı olarak pastalara bayıldım, afiyet olsun tatlım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim semra.ben bu aralar baya bir çilek aşkı yaşadım.sağol canım yorumun için.

      Sil
  8. Sınavların inşallah iyi geçer.Alnının akıyla çıkarsın:)
    Her zaman ki gibi güzel bir cici olmuş.İyi günlerde giy:)
    Tatlı süper bir dilim yetmez tamamını alabiilr miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol eyüpcüğüm.Allah razı olsun tatlım benim.tabiki alabilirsin.istediğin tatlı olsun senin.öpüyorum yanaklarından.

      Sil
  9. İkiside çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Fatma hanım tunik çok güzel olmuş, işlemesine de ayıldım.Güle güle giyin.Tatlı ise nefis nefis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilknur.sizin yaptığınız tatlıların yanında bunların esamesi bile okunmaz.çok sağol canım.sevgiler

      Sil
    2. Teşekkür ederim ilknur.sizin yaptığınız tatlıların yanında bunların esamesi bile okunmaz.çok sağol canım.sevgiler

      Sil
  11. tunik yine çok şık olmuş canım
    çilekli tatlıyada bayılırımm

    YanıtlaSil
  12. Blogunuzu yeni keşfediyorum :) Çok güzel bir tunik olmuş. Bu tarz kıyafetlerde sipariş de alıyor musunuz:))

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldiniz Şeyma hanım.tuniği beğenmenize sevindim. Çok teşekkür ederim. Evet alıyorum. Vakit buldukça çevreden isteyenlere dikmeye çalışıyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil