Kahverengi Biyeli Etek


Kahverengiyi severim.Üstelik bütün tonlarını.Bir kıyafet,kumaş,ayakkabı alacağım zaman elim hemen kahverengi ürünlere gider.Onun için kıyafetlerimin yarıdan fazlası kahverengidir.Ev dekorasyonunda farklı renkler hoşuma gitse de mesela lila,kırık beyaz yada mor ama önceliğim kahverengidir her zaman.Kahverengi ve tonlarıyla döşenmiş bir salon beni mutlu eder. Şimdii gelelim eteğe, eteğin kalıbını 48 beden çıkarmıştım. 8 parça hafif balık etek modeli. Korsajı bütün olarak uyguladım. Eteğe biraz hareket katmak için, deri görünümlü kumaştan parça aralarına biye koydum. İşte böyle bir etek çıktı ortaya. Benim için kullanışlı ve rahat bir model oldu. Bu akşamlık benden bu kadar. Görüşmek üzere...





(2008 Kasım Burda)



11 yorum:

  1. ellerine sağlık canım...
    çok başarılı...

    YanıtlaSil
  2. Tek tek ugrasmissin bide mas. Ben gic gelmm sanirim birdn dikip bitecek seyler tercihim aksi takdird elimd oyalarsam olan hvsim gidir. E benim biciikla bole bi etwgi ben anca iki haftada bitiririm ellerine saglik ii gunlerde giyin

    YanıtlaSil
  3. Şirine.çok teşekkür ederim canım.sağolasın.

    YanıtlaSil
  4. Huzur moda.elimde çok onaylanırsa benim de hevesim kaçar.ama ben biraz detaycıyım sanırım.teşekkür ederim.yorumun için.

    YanıtlaSil
  5. etek modelini çok beğendm :) deri parçalarla baya uyumlu olmuş baya uğraşmışsınzı fatma hanım belli elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. melikeacar:evet haklısın.uğraştım biraz.ama değdiğini düşünüyorum.teşekkür ederim yorumun için.

    YanıtlaSil
  7. Bana da bunun hamiş versiyonu lazım:) Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  8. bak bu harika:ben size kendi sitemden ulaşamıyorum.profilnizi etkinleştirmeniz lazım.başka bir arkadaşımdan sitenize girmeyi başardım ve izlemeye aldım.selamlar.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, çok başarılı .. Tebrik ederim.. Kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık.güzel olmuş etek.

    YanıtlaSil
  11. bu etek harika olmuş canım ellerine sağlıl
    bu arada bloglovin hakkında bilgi istemişsin benden ben çok anlama ama sevgili değmesin yağlı boynanın sahibesi çok güzel anlatmış
    görmedi isen bi bak derim
    http://degmesinyagliboya.blogspot.com/2013/03/bloglovin-vs-google.html
    sevgiler..

    YanıtlaSil