Aylık Para Günümüz



      Yarın kızım YGS'ye giriyor. Dua bekliyorum a dostlar. Buradan da bütün girecek           öğrencilerin Allah yardımcısı olsun.İnşaallah diledikleri yerleri kazanırlar.

Bu güne geçen ay gittim. Kendi apartmanımızda değil. Ev sahibimin apartmanında katılıyorum. Yaklaşık 3 senedir devam ediyor. Bittikçe yenileniyor. O gün de Malatyalı arkadaşım Asiye Hanım'daydık. Kendisi bize çook güzel yiyecekler hazırlamış. Malatyalı hanımlar gerçekten çok becerikli. Kıskanıyorum onları. Yanlış anlaşılmasın iyi yönde canım. İki adet fotoğraf çektim. Ama fotoğrafları pek beğenmedim. O gün eşimin telefonunu almıştım. Ayarını pek uyduramadım. Karanlık gibi çıkmış resimler. Çok hoşuma gitmedi. Bunlar da ikram yiyecekler.

1-Elmalı Pasta
2-Havuçlu Kremalı Kek
3-Simit
4-Tembel Böreği
5-Kuru Patlıcan Biber Dolma ve Yaprak Sarma




Tarifini merak ettiğiniz var ise içinde yorum olarak isteyebilirsiniz.


15 yorum:

  1. ooo hepsi de nefis görünüyor.ellerine sağlık.Benim de bu akşam yemeğe misafirim var.kuru patlıcan yaptım ben de ama menüm kalabalık.inş.yayınlayacağım.hazırladığın tabağını aldım bile:)yemeye gidiyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir tabak, ellerinize sağlık...Kızınızın da Allah yardımcısı olsun, İnşallah hayırlı olur ve güzel sonuçlar alır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal akıncı.teşekkür ederim.Allah razı olsun.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim kızınızın emeklerini boşa çıkarmasın Yürekten başarılar dilerim..

      Sil
  4. malatyalı biri olarak güzel sözlerini hoop direk üstüme alıyorum..afiyet olmuştur inşaallah..kızına da başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacığım üstüne alabilirsin.gerçekten malatyalı hanımların el becerisine hayranım.teşekkür ederim.Allah razı olsun

      Sil
  5. Tabak harika,kızınızda o güzel tabak kadar başarılı bir sınav geçirir.Emekleri boşa gitmez,başarılar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takı perisi.teşekkür ederim.inşaallah güzel dileklerin gerçek olur canım.Allah razı olsun.

      Sil
  6. Fatmacım gününüze bende katılablirmiyim?? :) Dolmalara bayıldım. Teşekkür ederim paylaşımın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcigim tabi katılabilirsin.çok mutlu olurum canım.ben teşekkür ederim.

      Sil
  7. Merhaba Bloğuna bayıldım bana da beklerim..
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  8. afiyetler olsun...
    herşey harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. rabbim muvaffak olmayı nasip eder inş. kızınıza
    tabağınız süper:))

    YanıtlaSil