İkinci Mim ve Çekilişim

Hayırlı geceler

Sevgili birgül beni mimlemiş .Kendisine çok teşekkür ediyorum ve hakkımdaki 11 gerçekle yüzleşiyorum.

1-En nefret ettiğiniz insan tipi

Yalancı,kavgacı,ikiyüzlü,başkasının işlerine burnunu sokan,dedikoducu, acıma duygusu ve merhameti olmayan insanlardan nefret ederim.

2-Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?

Evde en çok bonemi,eşarbımı ve bir de dikiş malzemelerimi ararım.Özellikle bunlar acil işim olduğu zaman kaybolur nedense.Onun için kendime sinir olurum ve kendimle sesli bir şekilde kavga ederim.

3-Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz.

Bir bayanın sokakta sakız çiğnemesini çok hoş bulmuyorum. Sakızı severim ama evde çiğneyenlerdenim.Erkeklerde ise sigaram yok,kahvem yok sakızıma da karışma diyen bir eşe sahibim.

4-En sevdiğiniz çiçek.

Ben aslında bütün çiçekleri severim ama en çok derseniz gülü severim özellikle kokulu olanları.

5-Burcunuz nedir ?

Burcum ikizler yükselenimden bihaberim.

6- Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?

İki erkek bir kız çocuğum var isimleri Elif,Ahmet Salih,Ömer Faruk.

7-Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi, suratınıza tükürdü ne yapardınız?

Komşunun çocuğu tükürünce ne yapardım. İlk iş olarak gider yüzümü yıkardım herhalde.Başka ne yapılır ki bu durumda.

8-Arabayı siz kullanıyorsunuz, yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve hareket yaparak arabanızı durdurdu. Onu istediğiniz yere bırakmanız gerektiğini söyledi ne yapardınız ?

Tabii istemeden de olsa ben hatalıyım. İstediği yere bırakırdım. Bak şimdi hareket aklıma takıldı. Nasıl bir hareketti ki bu.

9-Hayatta en korktuğunuz şey

Sevdiklerimi kaybetmek.

10-Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu. Hiçbir yerde kopyaları da yok. Ne yaparsınız ?

Ben bu durumda b planın uygulamaya koyardım. Polyanna ruhumu devreye sokar daha iyi resimler çekerim diye avunurdum. İnsanın her zaman bir b planı olmalı. İçimden de saçımı başımı yolardım.

11-Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?

Yalnız yaşamak beni ürkütür her zaman. Ben yalnız kalmak istemezdim.Bir iki saat kafa dinlemek için ideal.Ondan sonrası mutsuzluk.

Çekilişim devam ediyor arkadaşlar katılmak isteyenler aşağıdaki linkten ulaşabilir.
http://www.dikisdunyam.com/2013/03/cekilisim-var.html

Benim mimlediklerim:
Eyüp'ün Dünyası 
İncir Çekirdeği 
Takı Perisi 
Asya'dan Esintiler 
MlkAcar 
Türkan'a Özgü
Gülihan

Sizin de yanıtlarınızı merakla bekliyorum arkadaşlar. Görüşmek üzere...




5 yorum:

  1. benim ikinci mimim bu.ama şu mim ifadesiyle benim yıldızım bir türlü barışmadı.Aslında sorular fena değil ama bence ifade başka olmalı.(bilemiyorum yanii)Yine de çok teşekkür ederim arkadaşım.ilkini cevaplamamıştım,bunu da cevaplamasam alınmazsın diimi.seni severek takip etmeye devam ediyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. mimi zevkle okudum çok naziksin ve çok iyi niyetli maşallah :)

    bende mimlenmişim canım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. mim için teşekkür ettim :) en kısa sürede cevap vericem inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim,hastaneden yeni çıktık en kısa sürede cevaplıycam.

    YanıtlaSil
  5. Fatmacığım daha öncede bilgisayar konusunda acemiyim.Çekilişe de katılamadım. Soruları mail adresime gönderirmisin?

    YanıtlaSil