Tasarım Harikası Palyaço Kıyafetim :)))


Hayırlı cuma akşamlarınız olsun.
Her zaman akıllı uslu şeyler dikilmez. Birazda böyle değişik dikişler
yapmak lazım :) Buyrun tasarım harikası palyaço kıyafetine.
Tabii bunu durup dururken canım istediği için dikmedim.

Mecburiyetten oldu. Okul döneminde sene sonu proje ödevimizdi.
Hocamız kendinize göre dikecekseniz deyince arkadaşlarla bir küçük şok yaşamıştık.
Bende hocam bana kumaş çok gider, ben büyük bedenim dedim ama hocayı vazgeçiremedim :)
Neyse kumaşlar alındı. Kalıp olarak yarasa kol bir bluzum vardı onu kullandım.
Alt parçayı da önceden diktiğim bir eşofmanı kalıp olarak kullandım.
Doğaçlama olarak ponponlar ve şerit pullarla süsledim.
Aslında daha da eklemeler yapacaktım ama o dönem vakit darlığından olmadı.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.









6 yorum:

  1. deneyebilirsin tabi.benim en küçük te çok korkardı palyaçodan.şimdi 14 yaşında.aslında bende merak ediyorum.hala korkuyormu diye:)

    YanıtlaSil
  2. soyadınız gibi çok güzel bir modeli başarmışınız şirin bir o kadarda uğraştırıcı ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  3. buradan da ellerine sağlık demeden olmaz ablamm.. çok beğendim ben bu kıyafeti hatta sayende aklıma düştü bi tane en dikeceğim gerçekten :) bu arada can ablam ben esen kızın yeri blogunun sahibi Esen :) blogumun adresini değiştirdim artık esenkznyeri.blogspot.com 'dayım seni de bekliyorum.. Selamlar benden

    YanıtlaSil
  4. Çok cici olmuş ya, bayıldım:) Elinize sağlık, harika işler çıkarıyorsunuz..Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil