Pratik Kesim Anne Elbiseleri


Hayırlı günler arkadaşlar.
Pratik kesim anne elbiselerini kayın valideme diktim. Baya oluyor aslında.
Kalıp olarak daha önceden giydiği eski bir elbisesini kullandım.
Zaten sadece üst roba için. Roba altı eteği kalıp gerektirmiyor.
Pratik olarak eski elbiseye göre kestim.
Bir adet daha kumaş var elimde. Onu da bitirmeye çalışıyorum.
Bununla ilgili bir anımı anlatayım size. Bakın şimdi aklıma geldi.
Malatya da dikiş kursundayken arkadaşlardan biri elinde bir penye ile günlerce uğraştı.
Merak edip sorduk. Kayın validesine diktiğini söyledi.

Acemi bir arkadaştı. Çok özen gösteriyordu. En iyisi olması için çabalıyordu.
Aradan zaman geçti. Biz merak ettik kayın validesinin elbiseyi
beğenip beğenmediğine. Anlattığına göre bir aile toplantısında elbiseyi çıkarıp vermiş.
O övgü dolu sözler beklerken kayın validesi de benim onlarca elbisem var. Senin
diktiğin elbiseye mi kaldım deyince tabii arkadaş bir şok yaşamış.
Elbiseyi kaptığı gibi kapının önüne inmiş. Tam tesadüf yaşlı bir kadın geçiyormuş 
kapının önünden. Demiş ki teyze sana kabul edersen bu elbiseyi
hediye etmek istiyorum. Tabii teyzenin gözleri parlamış. Bin dua ederek uzaklaşmış.
Kayın validesinden alamadığı duayı hiç tanımadığı birinden almış.
Bana çok trajikomik gelmişti bu olay. Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.













5 yorum:

  1. ellerine sağlık, iyi günlerde sağlıkla giysin kayınvaliden. arkadaşın için üzüldüm. yazık emeğin kıymetinin bilinmemesi, keşke sadece o olayla kalsa , keşke gelinine yaptığının farkına varmış olsa.
    kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Gerçekten çok üzücü bir durum oldu. Bizde böyle birşey beklemiyorduk.sordugumuzada pişman olmuştuk

      Sil
  2. ellerinize sağlık sahibi şanslı güle güle giysin ...anlatığın konunun benzerini çevremde çok duyuyor ve görüyorum allah herkesi merhametli olmayı nasip etsin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin InşaAllah. Olmaz sanıyoruz ama az da değil böyle olaylar. Rabbim bizi merhametli vicdanlı insanlarla karsilaştırsın

      Sil
  3. Anneanneme böyle elbise dikmek istiyorum.internette arama yaparken blogunuzu buldum.cok basarili sevgi dolu ve ictensiniz 💕 insan evladini sevipte evladini mutlu eden insani nasil sevmez aklim almiyor..her kayinvalide böyle degil evet istisnalar var arada.yeni bi teorim daha var.bu gelinini sevmeyen kayinvalideler. Muhtemelen gelini kiskaniyo yani benimde kizlarim var niye bu gelin gibi becerikli iyi guzel hanim degil diye icinden geciriyo haliyle bi sure sonra geline karsi kalbi karariyo ve dusman oluyo diye dusunuyorum bu aralar 😊
    Kaynana. Gelin gorumce farketmiyo allah herkese merhametli olmayi nasip etsin.Sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil