Uçuşan Kelebekler Tuniği :)






Hayırlı günler arkadaşlar. Tuttuğumuz oruçlar, yaptığımız ibadetler
Mevla tarafından kabul olsun inşaAllah.
Bu tembellikle halim ne olacak bilmiyorum. Bloğa yazı girmeyi üşeniyorum.
Bakalım bu durum ne kadar devam edecek.

Neyse kuzu Eskişehir'den dönünce hemen tuniğin fotoğraflarını çektim.
Aslında
önceden çekmiştim ama yanlışlıkla silinmişti. Dolayısıyla bir daha o gelene kadar kalmıştı.
Kumaşı kelebek desenli çok güzel tiril tiril bir penye.
Kalıp daha önceden kullandığım arkadaşa diktiğim bluzun kalıbı.
Değişiklikler ise pat yapmadım , manşet yapmadım, yakayı da kendinden biye yapıp
çevirdim. Tuniğin etek kısmını üstten değil de bel hizasından yerleştirdim.
Yaka yok, manşet yok, pat yok. Oh ne güzel çabucak bitiyor.
Keşke tüm dikişler böyle olsa :)
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.









Bu çocuk eteğini de tunikten artan kumaşı değerlendirme adına yaptım. Ama çok cici oldu.

2010 Nisan Burda

6 yorum:

  1. Kumaş çok güzel bir kere ,renk ve desen şahane :)) siz de güzel dikmişsiniz,ellerinize sağlı k :))

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus, Hele etek cok sirin gorunuyor, guzel gunlerde kullanilsin...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim.çok sağol

    YanıtlaSil
  4. Ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş. Eteğe de bayıldım. Sağlıkla ve keyifle giysinler inşAllah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. çok güzell sahibi iyi günlerde giysin artan kumaşıda ziyan etmemişiniz şahane olmuş ...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. facebooktaki sayfanızıda beğendim gezdim ...grubunuzda katıldım onay bekliyorum :)

    YanıtlaSil