İnstagram Paylaşımlarım Part 1



Bir süre önce bende instagrama katıldım. Bloğun yerini tutmuyor  ama resimleri çabucak
paylaşmakta büyük kolaylık sağlıyor.Yok canım yayın paylaşmama tembelliğimin
instagrama katılmakla hiiiç alakası yok :) Olur mu öyle şey. Dedim ya tamamen kolaylıktan
dolayı. Bunlarda orada paylaştığım fotolardan bazıları.

Beni instagram da takip etmek isterseniz hulyabasaran78

Bu kumaştan geçen sene anneme yarım pardösü dikmiştim. Artan parçadan uyduruverdim.
çocuk eteğini.

Mutfak önlükleri sevdiğim iki kişiye gitti. Aslında dikip dikip stoklayabilsem. Hediye
için süper oluyor :)

Kuzunun tuniğinin haberleri ilk önce oraya düştü :)

Çok önce yaptığım kuzunun çantasına yolluk. Kakaolu portakallı elmalı kurabiye


Lohusa tacı görümceme:)

Kelebekli bluzun kesim aşamaları, ve artan parçayı değerlendirmece:)


Creazion dergiden yaptığım ilk çalışma. Arkası geldi tabi:)
görümceme salaş yazlık hırka
Bir sabah kapı çalınır ve kuzuya Malatya da ki arkadaşlarından doğum günü hediyesi gelir:)

Bursa kumaş pazarı ganimetleri. hepsi dikildi. Yayınlandı bile.
Sadece lacivert güllü kumaş kaldı. Oda inşaAllah en kısa zamanda diyelim.

Kapı süsü görümceme. Yayın için sırada bekleyenler arasında:)

Pazar sabahı keyfisi. Tabi Ramazandan önce:)

Oğluşun beni uykusuz bırakan ödeviydi:)


3 yorum:

  1. instagramdan takibe aldım hayırlı olsun emek verdiğiniz herşeyde çok güzel şimdiden iyi bayramalr

    YanıtlaSil
  2. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil
  3. Instagramda görüşmek üzere. Mükemmel çalışmalarınız için ayrıca tebrikler.

    YanıtlaSil