Siyahlı Robadan Penye Tunik


Hayırlı günler arkadaşlar.
Hani derler ya neye niyet neye kısmet. Benimki şimdi aynen öyle oldu.
Daha önceden instagramdan da kesme fotosunu yayınladığım
kelebek desenli bluzu göstermekti niyetim.


Tabletten resimleri bilgisayara yüklerken akıllı ben bluetooth yerine
hemen dibindeki çöp kutusu simgesine 
basıp resimleri bir güzel sildirdim :)
Kelebekliyi ve bu tuniği de kuzuya diktim.
Haliyle o da giderken götürdü.
Artık resimlerin çekilmesi kuzunun bir dahaki gelmesine kaldı.
Ne yapalım kelebekli olmazsa bu olur :)
Bunuda kestiğimi instagramdan duyurmuştum.
Düşünüyorum da bu kalıbı baya kullandım. Görümceme iki adet kuzunun ikinci tuniği.
İlki yazlıktı. Artan şifon bir kumaştan yapmıştım.
Boyunu falan uzun tutamamaştım.
Başında sürekli durabilenler için neredeyse bir günde ortaya çıkar.
Heleki bu modelde olduğu gibi yaka ve manşet gibi şeylerle uğraşılmazsa.
Kalıp 40 beden. Kol ekleme dışında bir değişiklik yok.
Kumaşını da kızım seçti. Ne bileyim bana kalsa almazdım ama zevkler ve renkler meselesi :)
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

instagram:










 2009 Mayıs Burda



6 yorum:

  1. Hayranim sizin sectiginz kaliplara vallahi siz dikince daha bi farkli duruyor cok guzel olmus yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözleriniz beni çok mutlu etti. Yüzümü güldürdü;:)) cok tesekkur ederim canım. Allah razı olsun. Sevgilerimle

      Sil
  2. Elinize sağlık güle güle giyin

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablacım Bu tarz tunikleri ben de seviyorum.Neyse silinen resimler olsun dii mi :) merakla bekliyorum diğerlerini de sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şule cim.tunikler bayanlar için kurtarıcı kıyafetler. Sevgiler canım

      Sil