Creazion Dergisinden Mavi Hırka



Hayırlı nurlu cumalar.
Bu hurka creazion dergisinden yaptığım ikinci dikiş çalışması. İlki ise burada.
Anlaşılmıştır ki creazion derginin kalıpları büyük. Kalıp 46 ile 54 beden arası.


Ben en küçüğü 46 yı çıkardım. Kağıt üzerinde iki beden küçültüp 42 bedene getirdim.
Hatta bir beden daha küçültsem olurmış. 42 bile bana oldu. Bu ara yoğunluk var ama
nasıl küçülttüğümü bir ara yayınını yaparım inşaAllah.
Çok kolay ve salaş bir model. Birde ben içindeki ön parçayı eklemedim.
İstedim ki tunik yerine hırka gibi olsun. Kullanım alanı genişlesin.
Aaslında joker kalıpta denilebilir buna.
Salaş bir model olduğu için 46 bedene de oluyor 42 bedene de. Birde
döküm döküm bir kumaştan dikilirse giymede yanında yat :)
Creazion derginin yeni sayısı çıkmış. Ben daha alamadım. Hafta sonu bakmayı düşünüyorum.

Bu arada pazar günkü YGS sınavına girecek olanlara başarılar diliyorum.
Başta oğlumla beraber Allah yardımcıları olsun. Rabbim zihin açıklığı versin.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.














5 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok sağlıklı mutlu günlerde giy
    oğluşunada rabbim başarılar versin Allaha emanet

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giiyin. çok şık.

    YanıtlaSil
  3. Benim de bir hırkaya ihtiyacım var bunu denesem mi acaba kalın polar gibi bir kumaşla nasıl olur acaba... elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine ve emeğine sağlık çok şık olmuş. Keyifli günlerde giy canım.
    Kuzunun sınavı inşAllah iyi geçmiştir. Allah yardımcısı olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil