Mozaik pasta,rulo pasta, kız kardeşten çiz kek

Hayırlı mutlu günleriniz olsun.

On beş tatili fırsat bilip dikişin yanında biraz da lezzet denemelerine ağırlık verdim. Arkadaşlar sağolsunlar güzel güzel pastaları yapıp gösterince,haliyle dayanamıyor insan. 
Meyve soslu çiz kekten başlayalım.Bunu kız kardeşim yapıp face den fotosunu göndermiş.. Harika görünüyor. Kendisi denemelere benden daha meraklıdır. Sonuçları ise süper olur. O benim gibi değildir. Malzeme listesine harfi harfine uyar. Bende ise malum evde ne varsa mantığı tıkır tıkır işler:)
                                                                                                           
       
Ümrancığım resmini gördük ama yetmedi. Tadına da bakmak isteriz tabi :))


Mozaik pasta denemem Şule den asyadan esintiler. Daha önce yapmadığım bir lezzetti. İyi ki de yapmışım. Çocuklar da dahil çok beğendik. Yalnız içine biraz karışım yaptım demeye çekiniyorum ama itiraf ediyorum yaptım :)) Kuru üzüm,elma,portakal kabuğu rendesi,ceviz derken pasta çığırından çıktı. Orijinal tarife buradan ulaşın.




Bu tarifte narlı rulo pasta. Sevgili hayat cemremin ellerinden çıkan muhteşem bir lezzet. Şimdi benim ellerimde o muhteşemliğini biraz kaybetti. Bir çay kaşığı kabartma tozunu yanlış anlayıp 1 pakete çevirince kabardı,kabardı fırının içinde patlamaya hazır küçük bir volkan oluştu :) Aşamaları fotolayacaktım ama fırın kağıdının azizliğine uğradım yapışmış mı sana haliyle rulo yapması biraz uğraştırdı. Nar yoktu evde,muz dilimleriyle süslendi. İşin sonuna bakın siz :)) İkisininde lezzeti 10 numara 5 yıldız oldu. Tarif için tıklayın.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.



11 yorum:

  1. canım mutlulukla doldu güel tatiller diliyorum ellerine sağlık afiyetle yiyin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ooo maşaAllah çiz kekler mozaikşer çok iştah açıcı olmuş.. kız kardeşininde seninde ellerine sağlık.. afiyetler olsun bakalım... yalnız sevincim kursağımda kaldı kız kardeşini de geldi diye sevinmiştim ama hayırlısı olsun inşaAllah bir araya gelip bu nefis çiz keki kız kardeşinin ellerinden yemekte nasip olur. muzlu ruloyu seneler önce çok yapardım düşündüm yıllar oldu yapmayalı... afiyet olsun sizlere.. güzel vakitler geçirin çocuklarla.. zamanda hızla akıyor nedense? selamlar canım çocuklara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızkardeşim gelemedi .çalıştığı için çok fırsatı olmuyor canım. Bende gidemedim bu sene,on beş tatilde.ortanca oğlan üniversite imtihanına girecek bu sene hem o hemde evde hastam var, dediğin gibi tatil hizla akıyor. Birde bakmışsın okul başlamış. Canım duaların için çok sağol. Allah razı olsun.sevgilerimle.ALlaha emanet ol

      Sil
  3. oyy oy oy çok harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.İyi tatiller,afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim takı perisi. Sevgilerimle

      Sil
  5. hepsi enfes görünüyor,yapanların ellerine sağlık,çiz kekin görüntüsü muhteşem :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten enfes tatlar.iyiki denemişim.ciz kek bencede muhteşem görünüyor. Teşekkürler minik.sevgiler

      Sil
  6. Muhteşem görünüyorlar... çayımın yanına alıyorum bir dilim pasta...

    YanıtlaSil