Balık Sırtı Kumaştan Erkek Pantolonu


Hayırlı huzurlu cuma akşamınız olsun. Uzun süredir yayınlanmayı bekleyen bir dikiş projesi ile daha
burdayım. Bu pantalonu 20 gün önce rabbimin rahmetine kavuşan babama dikmiştim.
2015 senesinin bize bu kadar üzüntü vereceğini söyleseler inanmazdım.
Elim kolum bir şeye kalkmıyor. Yapmayı da canım istemiyor. Sağlıkta da sorunlar
yaşamaya başladım. Biliyorum biraz toparlanmam lazım

İşte hayat ne kadar acı olsa da devam ediyor. Etmek zorunda.
Bu pantalonu dikeli 2 sene olmuştur. Allahtan bazı dikişlerim gibi yarım kalmadı da bitirip
üzerinde defalarca gördüm. Daha önceden bir tane daha dikmiştim.
Ama onu göstermeye gerek duymadım. Kötü olduğundan değil yalnız ilk defa diktiğim için
arka cebi biraz ortalayarak çalışmışım. Birde kalıbı çok hoşuma gitmemişti. Ama yinede
onu da baya giymişti nurlu babam benim.

Bunun kalıbını eskiyen bir pantalonu söküp ondan uygulamıştım. Erkek pantalonu dikmek
biraz oyalayıcı. Bayana göre detayları biraz fazla. Arka cebi ön cebi derken baya vaktimi almıştı.
İçindeki kemer astarı hazır satılıyor. Metre işi tuhafiyeler de bulunuyor.
 O büyük kolaylık. Pantalon 54 beden falan olması lazım.
Balık sırtı yünlü bir kumaş. Ütüsü biraz zor oluyordu.Ah ah oda bitti işte:(((
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.







11 yorum:

  1. Pantalon cok guzel olmus, Babanizin mekani cennet olsun. Defalarca uzerinde gormek simdi size ayri bir mutluluk verir. Olum ne yazikki kacinilmaz son hepimiz icin. Allah sabirlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ilk diktiğime göre bu daha iyi olmuştu. Üzerinde göremeseydim çok üzülürdüm..Çok sağol. Allah razı olsun.

      Sil
  2. Başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  3. canım başınız sağ olsun. babacığın nurlar içinde yatsın. üzüldüm ben de çok .
    selamlar canım. Allah 'ım sabırlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol. Allah razı olsun. Güzel duaların için.

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım başın sağ olsun .Acılar paylaşıldıkça azalırmış paylaşman iyi olmuş.Acın tabi ki de azalmayacak ama bizden de bir rahmet okunacaktır babacığına .Ben çok etkilendim.

    YanıtlaSil
  6. başın saolsun ne güzel kendi ellerinle dikip giydirmişsin harikada olmuş valla ellerine sağlık hayat devam ediyor dediğin gibi sağlığına dikkat et kendine gelmelisin ki daha dikiş dikeceğin sevdiklerin var sana ihtiyaçları var yani :)

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun babaciginzn hayatin acı gercekleri malesef bu:(

    YanıtlaSil
  8. Canım başın sağolsun babacığının mekanı cennet olsun inşaallah Mevlam sabırlar versin..
    erkek pantolonu çalışmak gerçekten zor iş,ellerine sağlık çok güzel dikmişsin canım.

    YanıtlaSil