Alt açma minderi

 
 
Hayırlı akşamlar.
Bugünlerde  birkaç parça bebek dikişleri yaptım. Resimleyebildiklerimi
sırasıyla göstereceğim inşaAllah
Dikiş ile uğraşmak bana terapi gibi geliyor. Rabbimin işi, hikmetinden sual olunmaz.
Birini alırken birini veriyor
. Bizde heyecanla aileye yeni katılacak miniği
bekliyoruz. Hayırla sağlıkla doğar inşaAllah. Yanlış anlaşılmasın bebiş görümcemin.
Alt açma bezi değil de minderi dedim, minder gibi oldu çünkü içine elyaf koydum.
Daha önce bir kare instagram da keserken yayınlamıştım.
Kumaşı yumuşacık pazen. İki renkli olarak kullandım. Modelde yok ama
dışına kalpten aplike yaptım. İç tarafın da 3 tane cebi var.  Bunlara da haliyle Islak mendil
bezi pijaması konabilir. Allaha emanet olun görüşmek üzere
Bu arada üç aylara da girdik. Rabbim sağlık sıhhat bereketle ve ibadetle geçirmek nasip etsin.
 
 
 




 
2011 mart burda

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Bende dikiş dikmeyi çok severim.Gerçekten terapi oluyor insana .Ona odaklanıp diğer herşeyi unutuyorsun.Diğer dikişlerini merakla bekliyorum.Sevgiler ::))

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık çok güzel olmuş :)(:

    Bana da beklerim...

    aycinmutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.Yeşil oluşunu da ayrıca sevdim :)

    YanıtlaSil