Lacivert etkinlik eteğim

 
Bu yayını çok önceden girmem gerekiyordu. Malum tatilde olunca bu işler biraz aksıyor. Aslında eteğin resimlerini Ankara'dan ayrıldığımız gün acele çekmiştim. Düzenleyip siteye koymaya bir türlü fırsat bulamadım. Bu eteğin modelinden daha önce kız kardeşime dikmiştim BURADA.
Modeli büyük bedene ayarlayıp bu seferde kendime yaptım. Görüldüğü üzere diğer etekle arasında pek bir fark yok. Korsajlı önde ve arkada üçer pilesi var. Modeli 48 bedene denk getirdim. Korsajların kenarına ve alt eteğe kendi ölçülerime göre santimleyip ekledim. Evde bulunan seccade için aldığım bir güpür vardı.Yakışacağını düşünüp korsajına ve etek ucuna ekledim.
Eteğin bitmesine vesile olan amatör terziler kulübü sevgili Ferhan' a çok teşekkür ediyorum:)
 
 
 











Gizli fermuarıda düz ayakla dikiyorum. Makine ayağı değiştirme konusunda biraz tembelim. Gizli fermuarı ütüleyip görüldüğü üzere dibinden makine çekiyorum.
Bu sıralarda yorumlara cevap veremiyorum kusura bakmayın. Tatil dönüşü telafi olur inşallah . Allah'a emanet olun görüşmek üzere...



2 yorum:

  1. Ah bu yayınları aksatmak hepimizde var sanırm:( benimde oluyo aylarca bekleyip bilgisayara atıp hazırlayamadıgm yaynlayamadıgm malesef..Gizli fermuarı düz ayakla dikmeyi acıklamalı anlatrsanız cok sevinirim.Etek cok güzel olmus bu arada iyi günlerde giyin..

    YanıtlaSil
  2. http://nevanurkece.blogspot.com.tr/ takipteyim sizi de bana beklerim

    YanıtlaSil