Çizgili Kumaş Biyeli Etek

Hayırlı günler arkadaşlar.
Geçmiş Kurban bayramınız mübarek olsun. Biraz gecikmiş bir bayram mesajı oldu ama anca fırsat bulabildim. Rabbim kestiğiniz kurbanları yaptığınız ibadet hayır ve hasenatları kabul etsin inşaAllah. Bizde bayramdan iki gün önce memlekete gittik. Bayramı orada geçirdik. Anne baba akraba taülükatı görmek çok iyi oldu. Hasret giderdik ve pazar gecesi döndük. Tabi dönüşte yerinden oynamış bir ev beni bekliyordu.Tatil iyide sonrasını sevmiyorum. Ev bir haftada anca düzene giriyor:(

Neyse bu etekte kesilip bekleyenlerdendi. Bitsin diye çok fazla efor sarfettim.  Bayramda kız kardeşime getireceğim için üzerinde görmek istedim. Aceleden pek muntazam yapamadım ama üzerinde güzel durdu. Eteğin kalıbı 40 beden. Daha önce kız kardeşime diktiğim çizgili bluzun parçalarından, eteğin korsajına ve uç bölümüne biye yaptım. Bir nevi bluzla ikisi takım gibi olacak. birde büzgü değil de pile yaptım. Resimler çok hoşuma gitmedi. Gittiğimiz gün acele ile çektim. Kendisi iyi günlerde giysin inşaAllah.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.





(2013 Mart Burda Model-123)

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık model çok güzelmiş.. güle güle giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ceyda cım. model benim de çok hoşuma gitti. sevgilerimle

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. mehlika akgün.çok teşekkür ederim.sevgiler

      Sil
  3. çok seviyorum bu tarz etekleri ellerine sağlık cidden çok beğendim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey tadında.bende seviyorum.çok yakışıyor.özellikle kilosu normal olanlara.beğendiğine sevindim.sevgilerimle

      Sil
  4. sen yaparsında güzel olmaz mı ablacım.KARDEŞİN GÜLE GÜLE GİYSİN İNŞALLAH.ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şule cim.Allah razı olsun.güzel dileklerin için.güzel bakan güzel görür.sevgiler

      Sil
  5. Geçmiş Kurban bayramın mübarek olsun cnm senin de.Etek modeli hoş, severim bu türü etekleri, eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim reyhane.senin de mübarek olsun canım.beğenmene sevindim.sevgilerimle

      Sil
  6. Çok güzel olmuş,güle güle giyinin,renk de çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zübeyde ü. Çok teşekkür ederim. Sağolun sevgilerimle

      Sil
  7. emeklerine sağlık canım.çok şık olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfağa buyrun, çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle

      Sil
  8. Fatmacım eteğin modeli çok güzelmiş. bu modelde etekleri çok seviyorum bende. karın bölgesini gizliyor. :)) sen de güzel dikmişsin ellerine sağlık.. hayırlı günlerde giysin kardeşin. ne kadar mutlu olmuştur kimbilir. ah benimde böyle bir ablam olsaydı. :))

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim saadet cim güzel yorumun için. Allah razı olsun. Benimde çok hoşuma gidiyor bu modeller. Onun için kendime çok yapmasamda sık dikmeye çalışıyorum. Abla olmak yada kardeş, bilmiyorum onlara bir şey dikip üzerlerinde görünce mutlu oluyorum. Sen bana yakın olsaydın sanada yapardım canım. Kabul edersen bir kardeşinde benim.sevgilerimle

    YanıtlaSil