Ankara'ya Dönüş ve Geciken Mim

Hayırlı günler arkadaşlar.
Dün itibariyle Ankara'ya dönmüş bulunuyoruz. İlk başlarda 20 gün olarak izne çıktık ama ben annemlere gelince fazladan 1 hafta daha kaldım. Güzel bir tatil oldu.
Daha çok özlem gidermeceyle birlikte bir iki de gezi yapıldı. Rabbimin izniyle kazasız belasız evimize ulaştık.
Annemlerde kaldığım sürede bir iki sefer çarşıya çıktım. Çark çaddesini özlemişim.
Caddenin trafiğe kapalı olması zaten sevmeme sebep :)
Bir kaç parça kumaş alışverişi yaptım. Öyle dallı güllü kumaşlar değil. Daha çok pardösü ve kap olacak.
Yayınlarınızı da ara ara takip ettim. Yorum bırakmaya fırsat olmadı. Kısıtlı zamanı onlarla doya doya geçirmek istedim.
Bu arada sevgili Esen Kız ve Gül Reyham tarafından mimlenmişim. Kusura bakmayın kızlar.
Cevap vermem biraz geç oldu. Geç olsun da güç olmasın demişler :)
Bu yayın dün olaydı iyiydi. Mim konusu Pazartesi sendromu yada başka bir nedenle kendinizi moralsiz hissederseniz ne yaparsınız ? Dün baya sendromum vardı.
Gerçi bugün de geçmiş değil. :(  Tatilin bitmesi, Ankara'ya dönüş, sevdiklerimden ayrılma derken baya darlandım. Bende kafamı dağıtmak için kendimi bol bol valiz yerleştirme, ütü , ev toplama gibi işlere verdim.
Bir de içimdeki polyanna Rabbim sağlık verdiği sürece yine görüşürsünüz deyip beni rahatlattı :)
Yani darlanınca ben halime şükredip her şeyin iyisini düşünmeye çalışırım :)
Hatırlanmak güzel kızlar. İkinize de teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

Adada kızçelerle kahve keyfi.

Sapanca Gölünden 1-2 kare fotoğraf.

Uzun çarşıdan aldığım kumaşlar.

1. Ahh bi ben tatil yapamadım bu yaz :) posttan anlaşılıyor ki gerçekten çok iyi geçmiş tatiliniz :) Mim için teşekkürler cevaplamanıza çok sevindim sevgiler

1. Canım inşaAllah sen de yaparsın. Çok şükür iyi geçti. Ben teşekkür ederim. Sevgiler canım

2. hoş geldiiinn sen de yoktun biliyorum Fatmam olsaydı bi yoklardı dedim.. iyi olmuş insan dinleniyor.. görüşmek üzere canım Allah'a emanet ol! :)

1. Hoşbulduk canım çok sağol. Kız yokladım ama ses veremedim. Görüşürüz canım ziyaretine geliyorum. Sevgilerimle