Bir İki Dikiş Püf Noktası

 Hayırlı akşamlar. 


 Daha önce instagramdan bir iki defa paylaştığım
hala da sorulan bir konu bu kumaşın ters ve yüz meselesi.
Benim şimdiye kadar öğrendiğim kadarıyla bir numara tarafı iğnenin çıkış yönü,
kumaşın düzü, iki numara tarafı kumaşın tersi oluyor. Bazı kumaşlarda
bilinemeyebiliyor. Fakat genelde böyle diyebiliyorum. 


Geçen sene kurs hocamdan öğrendiğim bir teknik. Telayı kumaşa yerleştirirken
telayı da kumaşın iplik yönüne göre yerleştirmemiz gerektiği. Açıkçası daha önceden
buna pek dikkat etmiyordum. Yani kemer yaka vs. kumaşın eninden kesmişsek veyahut
boyundan telayı da eninden veya boyundan kesip yapıştırmamız gerekiyor.
Sonradan kasma yapmaması için. 










Yine yaptığım bir dikiş püf noktası. Pensleri diktiğim zaman, gerçi eminim çoğunuz biliyor-
sunuzdur uçlarına bir iki düğüm atıyorum. Daha sonra sökülmesini engellemek için.




Resimde de görüldüğü üzere esnemeyen kumaşlarda manşet yapmadığımız zaman
kolu yukarı sıvarken kolaylık olması açısından bir brit ilik, karşılığına da bir düğme
dikiyorum. Kol ağzını toparlamak için iyi oluyor.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.







 Beni instagramdan takip etmek isterseniz







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder