Bol cepli spor etkinlik ceketi


Farkındayım bu ceket etkinliğinde de geç kaldım ama
sonunda bitti çok şükür. Bu kadar geç kalmasının sebebi,
ceketi kuzuya diktiğim için, ee kuzuda Eskişehir de olunca
prova etmem gerekiyordu. Vizeleri bitince bir önceki hafta başı geldi.

Bende provamı yapabildim. Baya parçalı bir model olduğu için çok oyaladı,
Bir yandan da ders çalışıyorum. Bu hafta sonu açık öğretim sınavım var.
İşte bitmesi bu günü buldu:) Ceketi çok sevgili blog arkadaşım  ayselin
ceket etkinliği için diktim. Kalıp 38 beden.
Değişikliği sadece yaka da yaptım. Bir de astarlı çalıştım.
Kumaşı da yazlık hafif likralı keten
 Biraz geç oldu ama Ayselcim  kusura bakma:)










 
2010 mayıs burda
 
 
 
 
 
 

15 yorum:

  1. Oldukça detaylı bir iş olmuş ve çok güzel. Sağlıkla iyi günlerde giysin güzellik, ne mutlu ona ben olsam kızçenin yerinde model model beğenip isteyip dururdum :)) .Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Kızçem adına da tabi:) kendisi Eskişehir'e döndü ama üç adet etek dikilecek. Siparişleri çoktaan verdi de gitti:))

      Sil
  2. Asla kusura bakmam çokk yoruldun hakkını helal et ama çokk güzel spor bir ceket olmuş uğraştığına fazlasıyla değmiş prensesin güzell günlerde giysin cnm. ellerin kolların dert görmesin tam bir safari ceket bayıldım.Resimlerini alıyorum katıldığın için allah razı olsun .Sınavında başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen helal et. Ama şunu bilki basit bir model olsun istemedim. Senin için arkadaşım özel bir parça olsun istedim.yalnız işte zamanı ayarlayamadım. Güzel sözlerin için çooook teşekkür ederim :) Allah razı olsun. beğenmen beni çok mutlu etti. Sevgiler canım

      Sil
  3. Yok artık hazırlar gibi maşallah size

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş,emeklere sabırlara değmiş.Güzel prenses güle güle ,sağlıkla giysin.Çok profesyonel işi duruyor ceket,hani pahalı markaların vitrinlerinde duran ceketler gibi.Ama onlardan çok daha iyi dikildi tabi.Maşallah diyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevda hanım güzel sözleriniz ve beğenileriniz beni çok mutlu etti:)sevgilerimle

      Sil
  5. Cokk begendim, elinize saglik 👍

    YanıtlaSil
  6. Eneeeemmmm, ikinci bir kizin yoksa ve istiyorsan, bak burda yapilmisi ve buyutulmusu var:)))
    Kalipta tam benim beden, zorlamaz seni yani:))
    Sahane otesi olmus, ilk fotografa bakinca yiyor bizi, kesin hazir dedim:)) (saka lenn tabiki oyle bisey demedim:))
    Ellerin kollarin dert gormesin. Kizcen de guzel gunlerde saglik ve mutlulukla giysin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki isterim:) gelecek olan senin gibi harika bir kızçe olunca kim istemez:)kız ayol ne hazırı bu hale getirene kadar göbeğim çatladı:))
      bir ara o parçalar hiç bitmiycek sandım:))çok teşekkür ederim canım benim sevgilerimle

      Sil
  7. çok teşekkür ederim server. çok sağol canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. dikmeye gerek yok
    http://defactocu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Nefis bir çalışma canım. Emeğine sağlık. Her bir ayrıntı oldukça emek istiyor. kusursuz harika kuzucuk güzel günlerde kullansın...

    YanıtlaSil