Ekose kemerli tunik gömlek


Hayırlı günler arkadaşlar
Bugün 24 kasım, Tüm Öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.
Bloğumu ilk açtığım zaman paylaştığım 3 yayının resimleri silinmiş.
Bu ekose kemerli tunik gömlek de onlardan biriydi.

Arşivimde yer almasını istediğim için tekrar fotolarını çekip sırasıyla yayınlıycam
inşaAllah. Kuzuya diktiğim ekose gömleği,bir giyim firmasının koleksiyonundan 
görüp modelini öyle yaptım. Daha doğrusu kuzu beğenmiş gösterdi bana:)
Birebir de aynı çalışmadım ama büyük ölçüde benzedi diyebilirim. Mesela arka bölümünde
cepler yoktu ben ekledim. Daha bir iki küçük degişiklik.
Kendimizden de bir şey katmasak olmaz tabi:) 
38 beden. Kaç sene oldu hala giyiyor.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere






22 yorum:

  1. Hahahahahaaa cok begendim o arkadaki cepleri:) Once acaba benmi dikkat etmedim buramiydi on dedim ama kapusonu gorunce yok dedim dogru gormusum, dikkat cekici bir model olmus, ustunde paralansin kuzunun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) biraz farklılık olsun istedim. Hepimiz öyle, yaptığımız işi birebir uygulasak da bir yerine kendi imzamızı atıyoruz değilmi:) sevgilerimle

      Sil
  2. Çok güzel.Bende elbise tarzı şeyler dikmeyi çok istiyorum ama bu konuda başarılı değilim.Gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş .Ellerinize sağlık.Kuzu güle güle giysin inşaALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsınız eminim. O kadar güzel, o ince keçe işlerini yapan dikişi de çok güzel bir şekilde yapar. Sadece biraz üstüne düşmek lazım:) çok teşekkür ediyorum sevgilerimle:)

      Sil
  3. Aynı hazır gibi ne güzel gördüğün modelleri kalıpsız uygulayabiliyorsun kızçen daha da uzun seneler bıkmadan giysin ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) güzel dileklerin için. Sevgilerimle:)

      Sil
  4. Ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş.Rengini de çok beğendim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım :) beğenmene sevindim. Sevgilerimle:)

      Sil
  5. merhabaa :) sayfanızı takibe aldım müsaitseniz beklerim :) bu arada çok güzel parçalar dikmişsiniz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz. Hemen ziyarete geliyorum. Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Kuzucuk güzel günlerde giyinsin canım. Üstelik 3 sene geçmesine rağmen yeni gibi. modası geçmeyen modellerden. Kuzucuğun çok şanslı becerikli annesi sayesinde sevginiz muhabbetiniz dirliğiniz birliğiniz daim olsun kucak dolusu sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Allah razı olsun güzel duaların ve sõzlerin için . Gerçekten bu modellerin ve ekosenin modası hiç geçmiyor:) sevgiler canım benim:)

      Sil
  7. hazır gibi olmuş canım.maşallah emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel olmuş!! ..dikiş hasretim yine alev alev Fatma hanimcim yapmayın böyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biliyorum sen şimdi yoğunsun miniğin falan var.inşaAllah biraz büyüdükten sonra sende dikersin. Sevgilerimle:)

      Sil
    2. Bebekten ziyade ve tum yoğunluğa rağmen kendime iki saat ayırdım gün içinde ..Bu zaman diliminde bilgisayarda tasarım yapıyorum veya bloguma yayın giriyorum ..buraya taşınalı bir yıl oldu istediklerim de gelmedi henüz eski evimden..dikiş mankeni dahi edinmiştim..inşallah en kisa surede eşyaları alır da güzel tavsiyeleriniz ile ben de bişeyler dikerim ;)

      Sil
    3. İnşaAllah. Tabi taşınma süreci yerleşim falan derken dikememen normal . Hersey yoluna girince ben senin çok güzel işler çıkaracağını biliyorum. Sevgiler canım

      Sil
  9. Tarz olmuş, elinize sağlık. İyiki dikiyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık, harika olmuş, sizi izlemeye aldım, siz de beni izlerseniz çok mutlu olurum, sevgiler :) http://www.sanskapiyicalarsa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil