Instagram Günlüklerim #4


Instagram paylaşımlarımdan yine bir kaç kareyle burdayım.Beni instagram'da takip etmek isterseniz:hulyabasaran78


Aradığım modeli bulmak için dergi karıştırmaca..



Patatesli rulo böreğin yapım aşamaları.


Dikiş püf noktası. Kıyafete çan şekli vermek için kalıbın ortasına kadar kesip kaç cm istiyorsanız yanlara ayırın.


Ankamall'deki nostalji araba sergisi. 


Anne pardösüsü dikim aşamaları.


Poğaça şeklinde yaptığım içi dolu pişilerim.


Yine yarımlara el atılır.


Daha önceden blogda yayını yapmıştım ama tekrar hatırlamakta fayda var. 
Pratik hakim yaka aşamaları.


Kışlık hazırlıklar.. Dondurucuya atılan barbunya.


Sonunda ben de etiketlendim. 

4 yorum:

  1. Benim en çok pişiler ve arabalar dikkatimi çekti. İnsanın fikri neyse zikri de oymuş;))

    YanıtlaSil
  2. BURDALAR HAYATTIR YA:)DİKİŞLERİM BİRİKTİ FATMAM:)) SENİNKİ KADAR MÜKEMMEL DEĞİLLER... BAYILIYORUM DİKİŞLERİNE :))BENİM KİSİ GÖNÜL EĞLENDİRME TIKIRDASIN İŞTE MAKİNE ...ELLERİNE SAĞLIK BÖREKLER ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYOR:))AFİYETLER OLSUN CANIM

    YanıtlaSil
  3. Etiketin hayırlı osun canım. Çok şık olmuş. Güle güle kullan. Hayırlı müşterilerin olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İnstagrama sık uğramasamda sizi takipteyim çalışmalarınız uğraşlarınız kolay gelsin ,öğretici emekleriniz içinde sağolun ..a.e.o

    YanıtlaSil