İki Renkli Yazlık Puanlı Elbise


Hayırlı günler arkadaşlar.
Elimde iki senedir sürünen bir dikiş projesini daha tamamlamış bulunmanın mutluluğu
içindeyim. Elbisenin üst tarafı dikilmiş halde bekliyordu. Aslında daha önceden evdeki
kumaşlardan birini uydurup dikmiştim ama kumaşı çok kalın geldi
. Yaz için uygun olmadı.
Bende söktüm ve tekrar bekleme evresine girdi. 10 gün önce bu siyah medine ipeği kumaşını aldım.
Baktım elbiseye uyuyor. Kalıp falan çıkarmayı gözüm kesmedi. Hemen daha önceden diktiğim
elbisenin eteğini kumaşını üzerine serdim, kestim gitti. Ara vermeden yan dikişlerini çekip üst bedene
diktim. Bu arada manşetleri kaybetmişim. Artan kumaşı da yoktu. Hemen siyah
penye kumaştan kalın manşet halinde kesip dikiverdim. Pek içime sinmedi ama bir de
manşetler için iki sene daha bekletmek istemedim :)
Elbise 48 beden. Üst kalıbını daha önceki diktiğim omuzdan kulplu bir modelin göğüs altı
kısmına kadar olanını kullandım.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.







7 yorum:

  1. Zaten bir dikis bekleme evresine girdimi miadi dolmadan birsey olmuyor:)) Neyseki sonunda tamamlanmis elbiseyi bilmem ama senin kafa bayagi rahatlamistir, kendimden biliyorum:)) Guzel gunlerde kullanilsin efendim:))

    YanıtlaSil
  2. oldukça meşakkatli olsa da sonuç güzel. ellerine sağlık. iyi günlerde giyilsin.

    YanıtlaSil
  3. Siyah ve beyazın uyumu :) Ellerinize sağlık :) Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, güzel olmuş bloğunuuz harika takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.Uzun zaman beklemiş ama beklendiğine değmiş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık , çok şık olmuş. Siyah beyaz uyumu , fırfır detayları birbirini tamamlamış. İyi günlerde kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Thank you for the fascinating check out, its not a subject I usually give much attention too but this caught my attention.
    King Size Male Enhancement
    Interesting approach towards this. Wondering what you think of its implication on society as a whole though? Sometimes people get a little upset with global expansion. I will be back soon and follow up with a response.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil