Kar Tanesi kumaştan dikilenler ve Etkinlik Elbisesi

Hayırlı günler.
Geçtiğimiz Cuma günü gittiğimiz birkaç günlük Zonguldak gezisinden
dün akşam döndük. Akrabalarla bol bol zaman geçirdim. Güzel bir gezi oldu.
Okul başlamadan biraz enerji depoladım diyebilirim. Zonguldak'a gittiğim gün çektim bu fotoları.
O gün hava çok güzel ve evin içi güneşliydi. Fotoları çektim ama yayınlamaya fırsatım olmadı.
İlk olarak kış dönemi serbest dikiş etkinliğine katılan ve elbisesini yetiştiremeyen Beyza hanımın
elbisesiyle başlayalım. Özellikle etek ucundaki süslemeleri çok hoşuma gitti. Kendisinin eline sağlık.
Güle güle giysin.
Kar tanesi pazen kumaşı belki hatırlarsınız. Kendime bir pijama yapmıştım. Geride baya bir
büyük parça kalmıştı. Kar tanesi pazen kumaşı çok sevdim. Nedenini eminim çok merak ettiniz.
Parçaların hepsini de pratikten uyduruverdim:) Aslında hepsi bir gecede bitecek şeylerdi. lakin
benim bir de ev hanımlığım misyonum var. Evdeki tüm gözlerin üzerimde olduğu :)
Bu kumaştan iki pijama, bir normal etek, iki tane de çocuk eteği çıktı. Çocuk
eteğinin birini Neşeli Dükkanda satışa koydum. Satıldı bile.
 
 
 
 
 



İlk önce pijamadan başlayalım. Hatırlarsınız birini kendim için yapmıştım.
Bunu da kuzuya diktim. Giydiği başka bir eşofmanın üzerine konulup pratikten kesildi.

Eteği de kuzuya diktim. Beline de şu meşhur kalın bel lastiklerinden kullandım.
Dikdörtgen kumaşın iki ucunu birleştirip diktim. O kadar.

Bu iki çocuk eteği de kalan parçalardan uydurdum. Diktiğim kumaşlardan artık parça kalsın
istemiyorum. Poşetler almıyor çünkü.



Buda annemin pardesüsünden artan bir parçaydı. O da dikilip Neşeli Dükkanda yerini aldı.
 
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Fatma hanımcım hepsi çok hoşlar ama belirtmeliyim ki ben en çok şu artan kumaşlardan çocuk etekleri dikmişsiniz ya onları çok beğendim :) :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa ben kacirmisim neşeli dukkani hemen beğendim. .;)ellerinize saglik hepsi cok güzel. .

    YanıtlaSil