Okul Öncesi Etkinlik Mevsim Grafiği ve Su Altı Dünyası Gezimiz


Geçtiğimiz ay içinde okuldaki çocuklarla Keçiören su altı dünyasına geziye gittik.
Çocuklarla beraber eğlenceli ve hoş bir gün oldu.
Su altı dünyasını gezince arkasındaki mini hayvanat bahçesine de uğradık.
Hayvanlar çok tatlı ve güzellerdi :)



Buda benim eva kağıtlardan karton üstüne yaptığım mevsim grafiğim.
Bu grafikte bilin bakalım hangi mevsimi özledim ? Her mevsimin kendine has güzellikleri var
ama ben yazı daha çok seviyorum galiba :)










































2 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş grafiğin keçeden mi yaptın Fatma? kediye bayıldım arkadaşım van kedisi galiba. çok güzel bir gezi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya bende yazı daha cok seviyorum kış hiç bana göre degil fotograflar çok güzel kendimi orda hissettim bi anda:) mevsim grafigide harika olmus çok tatlilar;)

    YanıtlaSil