Help Me - Yardıma İhtiyacım Var



                                Uzun bir süredir bu dondurucuyu istiyordum. En çok nereye koyarım sorusu
vardı kafamda. Sandık tipini düşünüyordum. Evim ve mutfağım biraz küçük olunca olmadı.
Bende dolap tipini aldım. Mutfağı biraz daralttı ama bana çok gerekiyordu.






Şimdi başka bir konu da yardıma ihtiyacım var.
Acil olarak çamaşır kurutma makinesine ihtiyacım var. Geçen sene almadım. Ama 3-4 ay
boyunca baya sıkıntı çektim. Yalnız çamaşır ve kurutma makinesi bir  arada veyahut ta
tek kurutma mı alıyım ? Bu konuda kafam biraz karışık. Aranızda kullanan varsa
model ve marka olarak ta siz ne tavsiye edersiniz ? Hafta sonu iki  gün boyunca dolaştım ama
bir karara varamadım. Yardım ederseniz sevinirim.

















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


                                     

7 yorum:

  1. dondurucuyu güzel günlerde kullanın, kurutma hakkında da bir fikrim yok ama bilen birileri mutlaka vardır..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın. Ben 2 yıl önce kurutma makinası aldım. Çokta memnunum.Ben de ikisi bir arada almak istemiştim. Yer konusunda sıkıntım vardı. Sonra kız kardeşim tek kurutma aldı ki o da birlikte alacaktı. Tanıdıkları bir bayiiden almaya gidince tavsiye etmemiş. Annemin hastalığı ve cenazesi sırasında o kurutma makinası hayatımızı kurtardı diyebilirim. Ben de döner dönmez hemen aldım. Neyse çok uzattım. Siemens 8 kg iQ800 çok memnunum servisinden de memnun kaldım. Ilk makina da su boşaltmada sorun oldu.. direkt değişim yazdılar yenisini getirdiler öyle tamir edelim filan demediler. Daha doğrusu bana sordular tamire götürelim mi değiştirelim mi diye bende tabii ki 5 aylık makina neden tamir olacak dedim hemen degistirdiler. Komşularımın 2 sinde daha var onlar memnun değil. Kullanmıyorlar. Çamaşırlar küçülüyor çok uzun kurutuyor diye... ben böyle sorunlar yaşamıyorum. Ay ne yazdım.... ama kurutmanın rahatlığını anlatamam hemen al.

    YanıtlaSil
  3. buzluk hayırlı olsun canım bence ıkısını ayrı ayrı al benım abılerde vardı çok kullanışlı gerçekden yer sorunu yoksa ayrı al daha uzun omurlu kulanırsın

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan canım bereketle dolsun içi. kurutma makinesi ile ilgili bilgim yok. hayırlısı çıksın karşına inşeALLAH. sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. Dondurucu hayırlı olsun. Güle güle kullanın Kurutma makinesi tavsiye etmiyorum en güzeli güneşli havada güneş işınlarını çamaşırlara adapde ederseniz sizin için daha faydalıdır..

    YanıtlaSil
  6. ben arçelik kullanıyorum . çok memnunum. en uygun olanı kampanyayla almıştım. 800 tl ye düşmüştü. %50 idi. günde 3 kez kullansanız ayda 18 tl geliyor muş. özellikle çocuklu olan benim için hayat kurtarıcı oldu. bebeler arkamdan balkona çıkıyordu. yüreğim ağzıma geliyordu. bir de çamaşır bol çıkıyor çocuklarda iyi oldu. 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
  7. Herhangi bir mali yardıma mı ihtiyacınız var? Bireysel Krediler? İşletme Kredileri? İpotek kredileri, tarım ve proje finansmanı? Biz% 3 faiz oranında kredi veriyoruz! İletişim: SERVICE_FINNACISL_INVESTMENT@outlook.com

    YanıtlaSil