Biyeli ve puantiyeli bluz


Hayırlı huzurlu akşamlar.
Günler günler sonra yine buradayım. Bayram tatili dönüşü
evde beni bekleyen iş yumağı ile kalakaldım:) Tatil dediysem tabii onda da boş durulmadı.
Rabbim kesenler ile birlikte bizimkini de kabul etsin. Kurbanımızı kestik.
Paydı,dağıtmaydı,gelen gidendi  derken bu bayramda yoğun ve hızlı bir biçimde geçti.
4 günlük tatil bana 14 günlük iş olarak geri döndü :)
Sabahtan staj olunca öğleden sonra da pek iş yetişmiyor.
Çamaşır makinesini bile kaç kere çalıştırdım,hatırlamıyorum.
Bir de kuzunun Eskişehir'e gitme telaşı,hazırlıkları derken 24 saatin 34 saat olmasını istemedim değil
hani :) Şimdi yeter artık,şöyle bir soluklanayım dedim. Bakalım blog arkadaşlarım nasıllar,
neler yapmışlar dedim. Hem de oturmuşken yayınımı gireyim.

Biyeli puantiyeli bluzu kız kardeşime dikmiştim. Pamuklu,yazlık ince bir kumaş. Kalıp 40 beden.
Bu modelden daha önce kendime de yapmıştım burada. Biraz kalıpta oynama yapıp,
ölçüleri büyük bedene ayarlamıştım. Aslında hoş bir model.
Hoşuma gitmeyen tarafı göğüs kısmının üzerindeki büzgüleri.
Bunu dikerken büzgüyü modeldeki kadar yapmadım.
Bluzun altına bileli kahverengi bir etek dikmiştim.
Takım gibi olsun diye bluza da eteğin renginden biye uyguladım.
Kol olarak ta modeldekini değil, başka bir kalıp kullandım.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.







biyeli puantiyeli bluz







(2009 Mayıs Burda)

5 yorum:

  1. Sağlıkla,iyi günlerde giyin :) :)

    YanıtlaSil
  2. Benim değil ama yinede Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık..zaten siz abla ya da kardeşlere dikiyosunuz:)

    YanıtlaSil
  4. Çok emek vermişsiniz gerçekten bu biye işi bana çok zor geliyor. :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Puantiyeyi çok severim, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil