Turkish map flag 300x186 Turkish map flag



Hayırlı mutlu huzurlu günler arkadaşlar.
Biliyorsunuz bu günlerde ülkemiz ve milletimiz zor bir dönemden geçiyor.Birlik ve beraberliğimize göz koyan şer güçler yine işbaşında.Çok masumane başlayan bir iş,kötu niyetli insanların araya girmesiyle dalga dalga yayıldı.benim burdan tek söyleyeceğim,lütfen ALLAH rızası için bu insanların oyunlarına gelmeyelim.Planları kendi başlarında patlasın.Birlik ve beraberliğimizi koruyalım.Bizi bölmek isteyenlere cevabımız,çağrılarına kulak tıkamak olsun.yalan yanlış haberlere kanıpta galeyana gelmeyelim.Birlik ve beraberliğe en fazla ihtiyacımız olan günlerdeyiz.
Türk'ü, Kürt'ü ,alevisi,çerkezi,romanı ve daha birçok dine mansup insanlarımız.Türkiye hepimizin.TÜRKİYE  BÜYÜK..hepimizi bağrına basıyor vede basacak kadar büyük.
Bize düşen kendi vatanımızda barış içinde özgürce,birlik ve beraberliğimizi koruyarak yaşamaktır.
Aman! şer güçlerin, Türkiye'yi bölüp parçalamak isteyenlerin oyunlarına gelmeyelim,Ekmeklerine yağ sürmeyelim.Bu zalimleri kendimize güldürmeyelim.Bol bol dua edelim arkadaşlar.
RABBİM BİZİ MİLLETİMİZİ VATANIMIZI bu karanlık düşünceli insanların şerrinden kötülüklerinden KORUSUN İNŞAALLAH.ALLAHA EMANET OLUN.görüşmek üzere.

9 yorum:

  1. Amin canım, amiin... Bir blogda eğitimci bir hanım herkesi bu gösterilere davet ediyordu. Pkk ile kemalistler aynı safta yıkmışlar dökmüşler neyse... bunlar nasıl bir güzellik olduğunu anlatıyorlar, yorumlarda geliyor karşılıklı... Ben de yorum attım... güzellik nedir, ülkemizin dış dünyaya karşı rezil edilmesi mi diye. cevap olarak: gör bak saadet hanımcım daha ne rezillikler çıkacak diye...
    Çok şaşırdım hem yıllarca eğitimcilik yapıp sırf hükümeti düşürmek için bu saldırganları hoş görmek nasıl bir zihniyet anlayamadım... halbuki tecrübelerini gençliği muasır medeniyet seviyesine çıkarmak için kullana bilirdi. :(

    Rabbim istikamet versin...

    Allah razı olsun paylaşımın için arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadet ablacım yaptıklarına klavye delikanlılığı diyorlar..

      Sil
    2. nasıl bir zihniyet biliyormusun saadet. hastalıklı bir zihniyet.bu kadının elinden eğitim alanlara acırım ben.evet aynen Rabbim akıl fikir vicdan versin.inşaallah Allahın izniyle bugünleride atlatacağız.

      Sil
  2. Paylaşımın için allah razı olsun Fatma abla.Kaç gündür patlamak üzereyim.ARTIK YETER!Bu kadar da olmaz.Bunun zaten ağaç davası olamdığını anlamak için gerizekalı olmak lazım.Ağaç davası diye yola çıkanlar acaba işlerin bu boyuta gelmesinden memnunlar mı çok merak ediyorum.Onların belki haklı davasında içlerine sızan vatan hainleri ülkemizi ne hale getiriyor.Ne HAKLA!sen kimsin yaa!Bu ülke de ne işin var?DEFOL!Benim ülkemin gelişmesini kalkınmasını istemiyorsan Defol git!Bir yerlerde sinmiş,pusuya yatmış sinsice bekliyordunuz,Bu yaşananlarda size ortalığı karıştırmanız için sebeb oldu.Siz bu milleti artık kandıramazsınız,Bu vatan kolay kazanılmadı,asla yıkamazsınız,Kimse bu hainlerin oyununa gelmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şulecim.oyuna gelmemeliyiz.su uyur düşman uyumaz lafı bu olaylarla beraber bir daha kanıtlanmış oldu.işte ağaç davası diye ortalığı mahvettiler.ben umudumu yitirmiyorum.inşaallah bu günleride atlatacağız.yorum için senden de Allah razı olsun canım.

      Sil
  3. Artık yorulmuş bitmiş durumdayım Allah a sığınıyorum.. Aramızda ne insanlar varmış ne ara bu kadar kibirli olundu yaptıklarıyla gurur duymaya başlandı anlamıyorum.. sabrımız deneniyor sanki..

    YanıtlaSil
  4. kaç gündür kendini paraladın canım.ama bunların sonu gelmez.zararlı otlar gibi heryerden fışkırıyorlar.benim aklım almıyor.hem bu ülkede yaşayacaksın.nimetlerinden yararlanacaksın hemde bölmeye parçalamaya çalışacaksın.pes doğrusu.insanlarda utanma kalmamış.ama bir hesap günü var.unutuyorlar.yaptıklarının hesabı bu dünyada olmasa bile ahirette görülecek

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı kandiller Fatma ablacım.Bol dua etmek lazım.

    YanıtlaSil
  6. Fatmacığım seninde kandilin mubarek olsun canım... Allah razı olsun güzel mesajın için

    YanıtlaSil