Ceviz Yeşili Tunik






 (2010 Mayıs Burda)

Hayırlı akşamlar arkadaşlar

Hemen bir yayın girip kaçıyorum. Malum cumartesi-pazar sınavlarım var. Son bir tekrar yapmam lazım. Bu akşam ki yayınımda resimlerde kahverengi gibi çıkmış ama ceviz yeşili tunik var. Ben ne kadar tunik diye diretsem de giydiğim zaman çevremdekiler bu pardösü deyip ısrar ediyor. Ben de bilemedim. Normal tunik boyundan biraz uzun yapmıştım. O zaman hem tunik hem de pardösü diyelim.

Bu tuniği de kursa gittiğim dönem dikmiştim. Kalıp 48 bedendi. O zaman hiç değişiklik yapmamışım. Ama şimdiki aklım olsaydı yakasını böyle yapmazdım. Yakayı kapalı bir şekile getirirdim. Böyle de giyiyorum ama tabii ki içine badi ya da boyna kadar kapalı bir giysi olmayınca giyemiyorum. Yine de farklı bir model benim için. Kendi kalıbını yayınlayamıyorum. Elimde yok arkadaşlar. Benim dergilerimden bir model var ki buna çok benzettim. Yukarıdaki model. Tabii bu duruma getirmek için önünü açık yapıp bir de pat eklemek gerekiyor.


Arkadaşlar ben de Reklam Turko'nun yarışmasındayım. En çok oy alan 9 blog finale kalacak. 14 Mayıs salı gününe kadar. Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.Bana oy vermek için tık tık.

http://reklamturko.blogspot.com/2013/05/2013-blog-yarismasi-adayi-30.html

Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.

22 yorum:

  1. canım ellerine sağlık
    maşallah harika olmuş yine
    becerikli hatunsun vesselam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim her şey tadında.güzel bakan güzel görüyor canım.sevgilerimle

      Sil
  2. ellerine sağlık canım....
    model harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şirinecim.sağolasın.sevgilerimle

      Sil
  3. Ellerine sağlk arkadaşım ben de pardesü diyeyim nasıl diktin zor bir modelmiş. :) güle güle giy canım. :) 2010 burdası hangi ayınki acaba? modeli çok beğendim elimde bir penye daha var böyle birşey düşünüyordum ben de dergileri bir karıştırayım bakalım. Haydi canım sana kolay gelsin Allah zihin açıklığı versin, başarılar diliyorum. Allah'a emanet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında göründüğü gibi zor bir model değil saadetcim.sen yaparsın.iyi dileklerin için Allah razı olsun canım.sevgilerimle

      Sil
  4. Mayıs yazıyor dikkat etmemişim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım derginin ayını yazdım.hadi bakalım sanada kolay gelsin.sevgiler

      Sil
  5. ama model sonuçta mevsimlik gibi..badi ile şık olur bence..ben çok beğendim..değişik olmuş..hem spor hem fantazi bi havası var ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceydacım dediğin gibi model mevsimlik.beğenmene sevindim canım.sevgilerimle.

      Sil
  6. hımm çok güzeel bence bunun adı kap olsun tatlım
    pardesü tunik arasına en uygunu o ne dersin ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esmacım.bak dediğin gibi kap olsun.bu aklıma gelmemişti.sevgilerimle

      Sil
  7. çok güzel olmuş, büzgü detayı çok hoş :) güle güle giy canım.


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim semra.büzgü detayını bende seviyorum.sevgiler canım.

      Sil
  8. ellerine emeğine sağlık.çok güzel olmuş ve şık duruyor.Hadi hatırlısı olsun.sınavlarında başarılaaar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim şulecim.inşaallah sınavlarda başarılı olurum.yarısını verdim.teşekkür ederim canım.

      Sil
  9. Sinavlarinda basarilar...
    Allahin izniyle basarirsin...
    Yaka ve kol kismi cok guzel olmus...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim eyüpcüm.Allah razı olsun.öpüyorum seni.sevgiler

      Sil
  10. Sınavlarında başaılar diliyorum. Gene her zamanki gibi döktürmüşsün. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık negüzel bende severim ama beceremem dikişi
    ziyaretin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. değişik ve güzel modelmiş canım.emeklerine sağlık.tekrar kandilin mübarek olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. ay çok beğendim bu modeli çok hoş

    YanıtlaSil