Kuran Günümüz - 2



Hayırlı akşamlar arkadaşlar.

Bu aralar bende bir koşuşturmadır gidiyor. Sınavlar, günler aksi gibi hepsi bir araya geldi. Bazen 24 saatin yetmediğini düşünüyorum. Eminim içinizden bir çoğu da benimle aynı durumdadır. Bugünlerde dikişi biraz geri plana aldım. Yaklaşık bir ay kadar sökükler haricinde pek yanına uğramayı düşünmüyorum. Ondan sonra inşallah son sürat devam. Geçenlerde kilo ile bir sürü kumaş aldım zaten. Ama onların da kafamda modellerini oluşturdum. Modele karar vermekte ayrı bir olay. Kalıba karar verince gerisi Allah'ın izniyle benim için çorap söküğü gibi geliyor. Tabi bu arada ara sıra önceki diktiklerimin yayınını gireceğim.

Bu yukarıdaki tabaklar 15 günde yaptığımız Kuran günümüzden. Bu günümüz Malatyalı komşum Aysel Abla'daydı. Becerikli hatun neler yapmış bakalım:

Mini köstebek pasta
Peynirli rulo poğaça
Ev yapımı çiğ köfte

Çekilişim 8 nisan pazartesi gecesi sona eriyor arkadaşlar. Katılmayanlar için son beş gün.

Görüşmek üzere Allah'a emanet olun.

11 yorum:

  1. komşunuzun ellerine sağlık :)tabak tam benlik
    ALLAH kabul etsin canım tekrarını nasip etsin
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Aysel ablanın ellerine sağlık...
    miiis miis...

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin canım! nerlerde oturuyorsunuz benide alın geliyorum!! :))
    Küçük köstebeklerin tarifini istiyorum çok güzel görünüyorlar. Teşekkür ederim Fatma hanım paylaşımın için komşunun ellerine sağlık . :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Fatmam,
    Allah yardımcın olsun.
    Ne güzel anlatmışsın tüm telaşını...
    Sevgilerimle ♥♡♥

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.yorumlarınız beni çok mutlu etti.Allah razı olsun.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin. Süper görünüyor tabak

    YanıtlaSil
  7. Ettiginiz dualari yuce Allah kabul etsin .Hic birini geri cevirmesin binlerce katini size sevap diye yazsin isallah..oyle gunler yapmayi Allah bizede nasip etsin

    YanıtlaSil
  8. Enfess görünüyor,ellerinize sağlık..
    Belki uğramak istersiniz
    http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Elllerine saglik sizlere de afiyet olsun....
    Dualariniz da Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim.eyüpcüm.hepimizin dualarını Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  11. Bak bu harika, sema hanım, banu hanım.sizlerede çok teşekkür ederim.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil