Aşağıdaki kumaşları dikene kadar yazın diktiğim 38 beden bluzu göstereyim.  Aslında bunun için özel kumaş falan almadım. Daha önce diktiğim şal desenli yazlık tuniğin kollarını yetiremedim. Onun için 60 cm lik bu parçayı aldım. Ama sonra iyi durmayacağını düşünerek vazgeçtim. Tuniğin kollarını yine kendi kumaşından ama ekli olarak diktim. Desenli olduğu için hiç belli olmadı. Aldığım parçayı da değerlendirmek için bu bluzu kızıma diktim. Aslında kollarını daha uzun yapmak istiyordum. Ama kumaş yetmedi. Gerçi evde poşetler dolusu artık parça olunca. 1 cm dahi parçası artmadığı için bluzu çok sevdim. Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere...







7 yorum:

  1. pileli oluşu çok hoş :) çok güzel

    YanıtlaSil
  2. miss gibi olmuş.ellerinize sağlık tiril tiril

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş...
    canım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık çok hoş olmuş takibe aldım selamlar

    YanıtlaSil
  5. Bende bu ara artık kumaşları değerlendiriyorum yeni yeni kumaşlar alsam da..
    Bu tarz ince kumaşlarda pervaz yerine biyeyle çalışırsanız çok daha temiz işler çıkartabilirsiniz akınızda olsun.
    Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş elinize sağlık bu modeli bir ara bende dikmiştim çok kullanışlı bir model güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  7. şu piliyi yapmak bana işkence gibi geliyo :)
    çok muntazam olmuş dikiş çok güzel duruyo
    ellerine sağlık
    rengide çok hoş toz pembe :)
    gönlüms ende :)

    YanıtlaSil