Hayırlı Cumalar



Cumanın bereketi ve hayırı üzerinize olsun. Mutfak notları blogger arkadaşımdan iki yorum aldım. Görünce çok sevindim ve heyecanla okudum. Çünkü aldığım ilk yorumlardı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Benden diğer işlerimin de resimlerini yayınlamamı istemiş. İnşallah ilerleyen zamanlarda özellikle mis sabun ve mefruşat işlerimi yayınlayacağım. Ayrıca mügenin masalı blogger arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum. İlk üyem olduğu için. Görünce baya bir sevinmiştim de :)

Gelelim kalın penyeden diktiğim bu gri bluza. Bluzu 38 beden çalıştım. Kalıbını yine burda dergisinden çıkardım. Ama kalıbı çok değiştirmedim. Kollarını ve yakasını siyah deri görünümlü kumaştan biyeli yaptım. Görüntüsü bence güzel oldu. Ya sizce ..?

(2011 Temmuz Burda Model 114)

2 yorum:

  1. teşekkür ederim bu ince davranışınız beni çok mutlu etti
    herzaman beklerim sayfama izliyorum sizi

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim. İzleyicim olduğun için. Başım sıkıştıkca bloğundan yararlanıyorum. Denediklerimin hepsi çok güzel. Maşallah elin çok maharetli başarın daim olsun

    YanıtlaSil