Fisto şifon kumaş bebek elbisesi ve çocuk ölçü tablosu


Çok uzuun zaman olmuştu böyle bir bebe elbisesi dikmeyeli.
Bu tatlış elbiseyi görümcemin bebişi için diktim:)
İki hafta önce doğum günüydü. Bir yaşına girdi
şeker kuzu. Şimdiye kadar hep
örtü battaniye türü şeyler yaptım. Artık elbise ve kıyafetlerin zamanı geldi:)
Böyle minnak şeyleri dikmesi çok zevkli oluyor:)
Model creazion dergisinden. Bir bir buçuk  yaş kalıbını
çıkardım. Elbisenin kumaşı şifon üzeri  dantel dokuma.
Bir de düz aynı renk kumaş bulunca daha iyi oldu:)
Elbise minnak olunca bir elbiselik kumaş daha arttı.
Onu da bir akrabamın bebişi için yapacağım nasip olursa:)
Ayrıca çocuk kalıp ölçü tablosunu altta paylaştım.
Belki işinize yarar. Allaha emanet olun. Görüşmek üzere








creazion dergi 2015 eylül kasım sayısı


5 yorum:

  1. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık..
    sevgiler..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş. Benim de içimde bir dikiş aşkı var ama pratiğe dokemedim

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy cocukmu olsam, cocukmu yapsam bilemedim:)))
    Cok sirin olmus, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı yaaa.bayıldım gerçekten.emeğine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil