Aynı kumaştan ve modelden elbise ve tunik

 
 
 
Hayırlı akşamlar herkese
Bu sıralarda bloğu çok ihmal ettiğimin farkındayım. Neden bilmiyorum
bir tutukluk var.  Bu resimler neredeyse bir aydır taslaklar da bekliyor. Sabah yazarım diyorum akşama kalıyor ,akşam desem sabaha kalıyor derken, bir kısır döngü içinde dönüyorum, 
İki satır yazıp da paylaşamadım:) Aslın da kurslara da başladım. Hafta içi iki gün
mefruşat, hafta sonu ebru ve İngilizce kursu.
Çok bir şey yapamadım ama nasip olursa bir ara paylaşırım:) İnşaALLAH bundan sonra daha düzenli yayın paylaşabilirim:)
Gelelim tuniklere. Yine tek tuniklik için gittiğim  ve top sonu olunca baya indirimliye geldiği için
aldığım penye kumaş. Sonuçta her zaman böyle denk gelmiyor. Uygun bulunca hemen
atlayacaksın:) Gerçi ben ikisini de tunik dedim ama baştakini elbise olarak kuzuya diktim. Diğer
ceplisi kız kardeşime tunik oldu. Modellerde çok büyük bir değişiklik yapmadım.
Elbise de kollar yarım, tunik de ise yaka kısmını biraz toparladım. Ama kalıp hoşuma gitti.İnşaALLAH bir kaç parça daha dikerim:)
NOT. Sevgili Mevlüde yok yok ortadan kaybolmadım:) buralardayım. Tembellik mi durgunluk mu bilemedim. İşin açıkçası anca 
bir yarım bitirebildim. Çok az bir işi kaldı .en kısa zamanda paylaşacağım.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere
 
 
 
 







 
2012 eylül burda

14 yorum:

  1. Güle güle giysinler,çok şık olmuş ikisi de.Cepler ayrı havalı yalnız söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevda hanım.beğenmenize çok sevindim:) sevgilerimle

      Sil
  2. Kumaşın desenine ve renk tonlarına vuruldum çok cici 2 kıyafet olmuş üreten ellerine sağlık.Hülya'cığım maşallah çok koşturuyorsun kolay gelsin sende a.e.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Bir derken iki tane oldu fena da olmadı :) bende çok sevdim kumaşını. Hatta başka desenleri vardı sonradan gittim kalmamış.sevgiler canım:)

      Sil
  3. 3 kursa birden mi gidiyorsun. Yorucu olur ama. diktiklerin de güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. evet biraz yorucu oluyor. ama bir yandan da keyifli:)

      Sil
  4. Kesimi cok begendim. Ama o dergi bende yok, neyse benzer bir model bulurum. Trikoda da bu durusu verirmi acaba? Verirse hemen kesip dikerim:))
    (tamam kabul ediyorum kiskancim:))
    Kaybolma sansin yok zaten etkinlik icin:) Bekliyorum hayatim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer bir model bulursun yanlardaki pensler haricinde düz bir kalıp.
      trikoda verir yalnız çok kalın olmasın.yok canıım sen mi kıskançsın:)))
      kaybolmuyorum. bak buralardayım:))

      Sil
  5. Elinize sağlık bu modelden ben de elbise dikmiştim. Üşengeçlikten henüz yayınlayamadım. En kısa zamanda inşallah. Takibe aldım. Hoş bir bloğunuz var. Gözümden kaçmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende sizin elbisenizi görmek isterim. sevgiler:)

      Sil
  6. çok teşekkür ederim canım sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  7. Aaaa bu yayını nasıl kaçırmışım derken tarihe baktım 2 mart benim tam rahatsızlığımın nüksettiği zaman. Şimdi çok daha iyiyim ve sevdiğim bloglara tek tek uğruyorum. bu paylaşımı instagramda gördüğümü hatırlıyoruuuuum. Kumaşın deseni harika. İyi ki uygun bulunca almışsın. Çok da iyi değerlendirmişsin. Paylaştığın kalıbı bende yeni çıkardım. Ama henüz denememiştim. Sorunsuz dediğine göre en kısa zamanda bende dikeyim. Kuzucuklar sağlıcakla giyinsin emeklerine sağlık. Bu kadar kursun faaliyetin içinde yinede bloğuna zaman ayırabiliyorsun becerikli hatun. Çok öpüyorum canım selametle...

    YanıtlaSil