Siyah Bantlı Ekose Tunik


Uzun zaman önce diktiğim siyah bantlı ekose tuniğim. Alırken kumaşını çok beğendim. Modeli de çok severek diktim ama nedense evde bekleyen giymediğim kıyafetlerimden oldu kendisi. Zaten şu anda içine girmem de mümkün görünmüyor. 

Tunik 46 beden. Model de aslında pek değişiklik yapmadım. Kalıptan farklı olarak sadece kol ağzına ve etek ucuna deri görünümlü kumaştan siyah bandı devam ettirdim. Bu modelde aklım kalmadı değil hani. Belki başka bir kumaştan tekrar dikerim.
Allah'a emanet olun görüşmek üzere.







5 yorum:

  1. bence çok hoş bir model neden giymedin ki? Acaba kumaşı mı seni sarmadı ki?
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. bencede çok şık ve güzel canım.giymelisin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Öndeki pileyi iptal etmen daha iyi. Bizim gibi göbişlilere pek gitmiyor. Model çok güzel. benimde aklımda olanlardan. Tekrar dikmelisin bencede. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Gayet şık olmuş bu sene ekose desen çok gündemde ...ellerinize sağlık sağlıcakla giyiniz .

    YanıtlaSil