Süet Uzun Yelek


Creazion dergiden bir çalışma daha.
Aniden ortaya çıkan projelerden. Sonuç derseniz ben beğendim.
Kumaşım süet görünümlü tava renkli bir kumaş.
Alırken beni en çok çeken uçlarındaki lazer kesim desenleri oldu.
Acil bir dikiş olduğu için fazla modele gerek duymadım.
Zaten kumaş yeterince gösterişliydi.

Düz yelek kalıbını çıkarıp hemen uyguladım.
Kendime göre bir iki ufak dokunuşlar yaptım tabii.
Roba hissi vermek için desen yerlerini kullanıp ön ve arka beden üzerine diktim.
Cep ekledim. Fotolarda yok ama Sakarya'da kız kardeşime giydirdiğimde
ilik düğmenin de hoş olduğunu düşünerek onları da yaptım.
Fakat  bir iki günlük bir geziydi. Yoğunluktan düğmeli halini çekemedim.
Son olarak ülkemiz gerçekten zor dönemler geçiriyor.
Bu duruma çok üzülüyorum. İnşaAllah en kısa zamanda ülkemiz hakettiği 
huzura ve barış ortamına tekrar kavuşur.
Şehitlerimize Allahtan rahmet acılı ailelerine peygamber sabrı versin Rabbim.
ALLAH yardımcıları olsun. Bir daha kimsenin canı yanmasın.
Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.





8 yorum:

  1. Tam da sonbaharlık.. Harika görünüyor. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Bu lazer kesimli kumaşlar oldukça ilgimi çekmeye başladı. Çalışman harika çok beğendim. Bulabilirsem bu kumaştan bende bir şeyler yapmak istiyorum. Emeğine sağlık canım tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma olmuş :) Ellerinize sağlık tüm dualarınız içinde bir amin diyorum.. Herşey umarım daha güzel olur

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık sevgiler....:))

    YanıtlaSil
  5. emeklerine sağlık canım.rengi modeli çok güzel.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. amin. Allah herşeyin en hayırlısını versin hepimize. yeleği ig. de görünce de çok beğenmiştim . ellerine sağlık. model renk ve mevsim uyumu tam :))

    YanıtlaSil
  7. Nasıl da güzel olmuş ..harika görünüyor canım ellerine sağlık ..
    Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil