Üstü Ekose Fırfırlı Elbise

.

Hayırlı günler arkadaşlar.
Bu aralar acelesi olan bir iki tane dikiş projesi bitirdim ama evin içindeki ışın yoksunluğundan
fotoğraflayamadım. İnşaAllah önümüzdeki günlerde salonum biraz ışık alırda resim çekebilirim.
Bugün biz yine önceden diktiklerim serisine devam edelim :)




Kız kardeşime diktiğim üstü ekose fırfırlı etekleri 6 parça 40 beden elbise.
Daha önceden söylemiştim. Bazı dikişlerimi toplama kalıplarımdan yapıyorum.
Bu da onlardan biri olmuştu.
Modelini bir tesettür firmasının birkaç sezon önceki kataloğundan beğenmiştim.
Üst beden kumaş değişikliği dışında esas model ile arasında pek bir fark yok.
Sadece kuplara biye ekledim. Etek 6 parça. Etekle üst bedenin arasına 3 adet pile detayı olan bir parça diktim. Orjinalinde olduğu gibi.

Allaha emanet olun. Görüşmek üzere.









17 yorum:

  1. gayet güzel görünüyor,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bunlara baka baka dikiş makinesi alıcam sonunda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de alın. Birşey kaybetmezsiniz.sevgiler:)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, güle güle kullanın.
    Blogunuzu etkinlikte görüp geldim. Takipteyim, bana da buyurun :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nowacraft. Hemen geliyorum. Sevgilerimle:)

      Sil
  4. elinize sağlık takibe aldım bana da beklerim :)
    tugcesays.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tuğçe hemen geliyorum sevgiler:)

      Sil
  5. Biyeler ayrı bir hava vermiş kız kardeşiniz güle güle giyinsin çok sevgiler hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Begenmene sevindim. Sanada hayırlı cumalar. Sevgilerimle

      Sil
  6. Hazır gibi olmuş. Elinize sağlık...Kızkardeşiniz çok şanslı...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanım.begenmeniz beni çok mutlu etti. Sevgilerimle:)

      Sil
  7. Bende size ziyarete hemen geliyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. yine harikalar yaratmışsın

    YanıtlaSil

  9. http://mervenindikisatolyesi.com/index.php

    YanıtlaSil