KREM RENKLİ PENYE ELBİSE

O gün ne mal ne evlat fayda verir.
Ancak Allahın huzuruna selim bir kalple gelenler müstesna.
Allah sizin mallarınıza değil kalplerinize ve amellerinize bakar.
Cumanız hayır ve mübarek olsun.

Birkaç gündür canım çok sıkkın. Değil bloğa bakmak yayın girmek bile içimden gelmedi. Bloğumla ilgili sorunlarım oldu. Biraz benim yoğunluğum biraz da bazı olumsuzluklar yüzünden dikisdunyam.com  olan sitemi  tekrardan dikisdunyası blogspota çevirmek zorunda kaldım. Yani şu anda dikisdunyam.com olan adresinden bana ulaşamıyorsunuz. Bakalım bir iki ay içinde bu durumu düzeltmeye çalışacağım. Neyse artık olan oldu.

Bu elbiseyi geçen sene kızıma dikmiştim. Modelde aynı bu renge benzediği için kuzunun gözüne hoş göründü. İlla tutturdu rengi aynı olacak diye. Dergideki modelde kumaş biraz farklıydı. İnce bürümcük gibi bir kumaşın altına tekrar astar çalışılmış. Ben böyle çok uğraşmak istemedim, kalın bir penyeden aldık çıktık. Zaten biliyordum ama kızıma laf dinletemedim. Kendisinin daha çok kapalı renkler hoşuna gidiyor dediğim çıktı. Elbiseyi diktikten sonra iki kere giydi o kadar. Bahanesi ise, gözüne çok beyaz görünüyormuş:) Bende biraz değiştirmek istedim. Etek ucuna, kollarına, ön tarafına şeritler ekledim. Daha giymedi ama beğendi. Elbise 38 beden. Kalıbın sadece önünü biraz kapattım. Özellikle kollarını çok sevdim. sanki iç içinde iki kol var hissi uyandırıyor.  İki renk kumaşla da sanırım  güzel olur.                                                                                                        
Allaha emanet olun görüşmek üzere.

        











2010 ocak burda

7 yorum:

  1. İki renk hali çok daha güzel olmuş canım bide beline ince bir kemer off,çok sevdim
    kalıp hangi dergiden ve yıl kaç hatırlıyormusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama kalıbın resmini yayınladım esmacım.begenmene sevindim canım yalnız mankenin üzerinde bel kısmı aşağıda duruyor ama model beli yüksek bir kalıp. Çok teşekkürler .sevgilerimle

      Sil
  2. Dün farketmiştim blogtaki tersliği girmeye çalıştım ama başka bişeyler çıkıyordu ama sağlık olsun sıkmayın canınızı,olur böyle aksilikler.Biz bu haliyle de sizin güzel paylaşımlarınızı görüyoruz nasıl olsa.elbisenin yeni hali çok güzel olmuş valla güle güle giysin kızınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Çok sağolasın. Bazı terslikler yüzünden blogspota geri döndüm.şimdilik böyle devam edeceğim. Bakalım zaman ne gösterecek. Benm paylaşımlarımı gördükten sonra sorun yok demektir:) sevgiler canım

      Sil
  3. ayy çok güzel olmuş Fatma abla.Bayıldım ben.Güle güle giysin tatlı kızın.Sıkma canını olsun düzelir inşallah sorun.Biz seni her halukarda takip ederiz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim şulem.çok sağol canım.ilk günlerde canım çok sıkıldı ama şimdi o kadar değil.şu an için yapacak bir şey yok.bakalım ilerki zamanda ne yaparım bilmiyorum.şimdilik böyle devam edeceğim.sevgiler canım benim.

      Sil
  4. ne kadar detaylı bir modelmiş, elinize sağlık iki halide çok güzelmiş bence.

    YanıtlaSil