Benekli Yazlık Tunik




Hayırlı akşamlar arkadaşlar.

Ben artık yavaş yavaş dikişe yoğunlaşmaya başladım. Bir kaç kumaş kestim. Şimdi onlarla uğraşıyorum. Komşuma da astarsız yazlık ceket kestim. Onun acelesi olduğu için dikimini mecburen öne aldım. Bitince paylaşırım inşallah.

Bu tuniğimi geçen sene diktim. Yine kilo ile aldığım kumaşlardan yazlık ince bir kumaş.İki tane tunik çıktı. Birini ablama yapmıştım. İkisini de aynı kalıptan çalıştım. Bir iki küçük fark var aralarında. Bu benimki. Ablamınkine güpür koymadım. Ceplerini cep torbalı diktim. Benimkinde ise cebin sadece kapağı var. Tunik 48 beden. Modeli değiştirmedim. Sadece dediğim gibi bir-iki küçük ayrıntı. Robaya etek ucuna güpür ekledim. Kolunu düz olarak çalıştım. Kol uçlarına manşet yapmadım. Kıvırıp lastik taktım. Bazen üşeniyorum. İşte o zaman kurtarıcı oluyor bu iş. Bu lastikli görüntüsünü de seviyorum. Yakıştığını düşünüyorum. Bence günlük spor bir hava verdi tuniğe. 
Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere. 




2009 Büyük Beden Yaz Burda

16 yorum:

  1. fatmacım ya çok şık olmuş çok beğendim.. bende bi yoğunlaşabilsem keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceyda cım.kız mecburen yoğunlaşıyorum.bir ay sonra izne çıkacağız.kız kardeşim ve ablama yetiştirmem gereken giysiler var.onlar istemiyor, kendini yorma diyor ama, onlara dikmek beni mutlu ediyor. Sevgiler canım.

      Sil
  2. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Çok güzel olmuş.En iyi günler de giyinmen dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülün yeri.cok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Güzel dileklerin için. Sevgilerimle

      Sil
  3. Uuuu ne kadar yeteneklisiniz masallah cok guzel olmus elinize saglik darisi basima;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Tuğba. İnşallah sende dikebilirsin.sabır ve sevgi olduktan sonra gerisi kolay

      Sil
  4. Çok güzel dikmişsin ellerine sağlık arkadaşım.. eskiden ben de dikebiliyordum böyle detaylı modelleri.. şimdi kafam getirmiyor yaşlılık işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mi yaşlısın saadet cim.dur bakalım, hayat kırkından sonra başlar.benim bünye uğraşmayı seviyor.böyle alengelli şeylerle.teşekkür ederim canim benim yorumun için.

      Sil
  5. bende çok beğendim.Manşetlerin lastikli olmasını bende çok seviyorum.Fatma abla sana bişi sorucam.
    Göğüs bedeni büyük olan bi bayan,robalı elbise gömlek,pardesü giyerse göğüs kısmını olduğundan büyük gösterir dimi? sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba cım. Manşet yapmak bazen beni sıkıyor. Böyle zamanlarda hemen uyduruveriyorum bunu.sorunada şöyle cevap vereyim. Roba düz olursa bence sorun olmaz.ama robada normalden fazla büzgü, pile, fırfır,ışıltılı gösterişli taşlar kullanılırsa biraz büyük gösterebilir.bana göre böyle. Teşekkür ederim canım yorumun için

      Sil
  6. çok güzel olmuş kumaş çok ince sanırım benzer kumaştan bende de var krem+pembe puanlı ne yapsam diye düşünüyordum bu tunik fikir oldu. çok güzel dikmişsin eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ince yazlık bir kumaş mesude.cok rahat.varla yok arası.bak şimdi çok mutlu oldum.fikir verebildiğime sevindim. Güzel yorumun için sağol canım.

      Sil
  7. Oooo maşallah çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. rengi ve modeli çok şık olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık tatlım
    emeğine sağlık
    ne güzel işleyen demir paslanmaz
    üretkenliğine bayılıyorum;)

    YanıtlaSil